کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وزیر راه, رئیس سازمان هواپیمایی را عزل کرد


کد خبر : ۸۴۷۶۴پنجشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷:۵۱۴۳۲۰ بازدید

وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر روز گذشته تورج دهقانی زنگنه را از ریاست سازمان هواپیمایی کشوری برکنار کرد و فعلا تا انتصاب سرپرست جدید ...
وزیر راه, رئیس سازمان هواپیمایی را عزل کردوزیر راه, رئیس سازمان هواپیمایی را عزل کرد

وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر روز گذشته تورج دهقانی زنگنه را از ریاست سازمان هواپیمایی کشوری برکنار کرد و فعلا تا انتصاب سرپرست جدید، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با حفظ سمت، سرپرست سازمان هواپیمایی شد.

 وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر امروز تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری را از این پست عزل کرد.

محمد اسلامی بلافاصله در حکمی سیاوش امیرمکری که مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است را به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.


* برنامه وزیر راه برای معرفی عبدالرحیمی به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی

پیگیری خبرنگار فارس درباره انتصاب سرپرست جدید سازمان هواپیمایی در حالی که چند هفته بیشتر به پایان عمر دولت باقی نمانده است، حاکی از آن است که وزیر راه و شهرسازی، «محمدرضا عبدالرحیمی» را که مدیرعامل منطقه آزاد ماکو است و پیش از این در دولت‌ نهم معاون شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بود را قرار است به عنوان سرپرست جدید سازمان هواپیمایی کشوری معرفی کند.

محمدرضا عبدالرحیمی تحصیلات مرتبط با صنعت هوایی ندارد اما به نظر می‌رسد برخی از اینچنین انتصابات از سوی وزیر راه شهرسازی با نیم‌نگاهی به کابینه آینده در حال انجام است.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که عبدالرحیمی از سوی برخی از افراد مورد حمایت است و وزیر راه و شهرسازی قرار است تا پایان دولت وی را به عنوان «سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری» نگه دارد.

یک منبع آگاه در این باره به "فارس" گفت که وزیر راه و شهرسازی در کنار عبدالرحیمی به حسن قاسمی مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم نیز پیشنهاد سرپرستی سازمان هواپیمایی را داده بود که وی این پست را به دلیل «سرپرست بودن» قبول نکرده است.

صنعت حمل‌ونقل هوایی این روزها با چالش‌های جدی مواجه است و زمزمه های طرح برخی پرونده های اقتصادی در این صنعت به گوش می رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها