کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مقایسه قیمت های تور کیش با تور ترکیه؟ کدام را انتخاب کنیم؟


کد خبر : ۸۴۲۸۴یکشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶:۵۵۹۰۸۲ بازدید

کیش و ترکیه هر دو از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران هستند که سالانه گردشگران ایرانی بسیاری آن ها را برای ...
مقایسه قیمت های تور کیش با تور ترکیه؟ کدام را انتخاب کنیم؟مقایسه قیمت های تور کیش با تور ترکیه؟ کدام را انتخاب کنیم؟

کیش و ترکیه هر دو از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران هستند که سالانه گردشگران ایرانی بسیاری آن ها را برای مسافرت انتخاب می کنند. اگر می خواهید چند روزی از هیاهیوی زندگی به دور باشید و به سفر بروید، انتخاب تور داخلی کیش و یا تور خارجی ترکیه می تواند گزینه عالی باشد و سفری فوق العاده برای شما رقم بزند. اگر می خواهید بدانید که تور کیش بهتر است یا ترکیه تا پایان با ما همراه باشید.

 

کیش، تجربه ای فوق العاده در نگین خلیج فارس

تور کیش از محبوب ترین تورهای داخل ایران است که در ایام مختلف سال به ویژه فصل زمستان و تعطیلات نوروز دارای طرفداران بسیاری است. اگر می خواهید سفری داخلی داشته باشید ما به شما تور کیش را پیشنهاد می کنیم زیرا در سفر به جزیره کیش ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری و تاریخی آن می توانید به بروز ترین امکانات گردشگری و تفریحی دنیا با قیمت های عالی دسترسی داشته باشید.

ویژگی های منحصر به فرد جزیره کیش و قرار گیری در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس و جاذبه های دیدنی فوق العاده ای که دارد نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب نموده است. تورهای کیش از تنوع بالایی برخوردار هستند و در فصول مختلف سال با قیمت های متنوعی عرضه می شود.

در میان تمامی تورهای کیش تورهای لحظه آخری طرفداران بسیاری دارد، اما باید این موضوع را در نظر گرفت که این تورها همانند شمشیر دو لبه هستند. زیرا بر خلاف تصور خیلی از افراد تورهای لحظه آخری همیشه ارزان قیمت نیستند و گاهی اوقات می توانند چندین برابر حالت عادی برای فرد هزینه داشته باشند. بنابراین باید به این موضوع توجه نمود. لست سکند همیشه بهترین و متنوع ترین تورهای کیش را با قیمت های بسیار عالی  ارائه می دهد تا گردشگران بتوانند به راحتی تور مد نظر خود را رزرو کنند و سفری به یادماندنی تجربه نمایند.

هزینه سفر به استانبول چقدر است؟ - کجارو

تور استانبول از محبوب ترین تورهای خارجی نزد ایرانی ها

تور استانبول نیز از دیگر تورهایی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد به طوری که گردشگران در میان انتخاب آن با تور کیش دچار شک و تردید می شوند که کدام را انتخاب کنند. اگر قصد سفری داخلی دارید قطعا تور کیش و در صورت تمایل به سفر خارجی با یک هزینه مناسب تور ترکیه می تواند انتخابی بی نظیر باشد.

درترکیه و به ویژه شهر استانبول بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری و دیدنی متعددی از جمله کاخ ها و مساجد زیبا وجود دارد که واقعا تحسین برانگیز هستند و نظرهر بیننده ای را به خود جلب می کنند. تورهای ترکیه با توجه به اینکه به مقصد کدام شهر هستند و چه نوع هتلی را در پکیج خدمات خود دارند ، دارای قیمت های مختلفی هستند. معمولا تورهای استانبول به همراه هتل های پنج ستاره نزدیک به میدان تکسیم (از مهم ترین میدان های ترکیه) از قیمت های بالایی برخوردار هستند. اما ترکیه دارای تورهای ارزان قیمتی نیز می باشد که با رزرو آن ها می توانید با هزینه ای مقرون به صرفه، زیبایی های حیرت انگیز ترکیه را از نزدیک مشاهده نمایید.

 

مقایسه تور کیش و تور استانبول

کیش و استانبول به دلیل موقعیت جغرافیایی، جاذبه های گردشگری و تاریخی متنوع، امکانات تفریحی هیجان انگیز، مراکز خرید متعدد ، آب و هوا و … دارای جایگاه ویژه ای در میان تمامی مقاصد گردشگری ایرانیان می باشند و با انتخاب هر کدام می توان سفری متفاوت و خاطره انگیز را تجربه نمود. اما اگر بخواهیم از لحاظ هزینه و مقرون به صرفه بودن آن ها را مقایسه کنیم باید گفت که تورهای کیش قیمت پایین تری دارند.

 

در مقاسه ی بین این دو شهر، قیمت تور کیش به مراتب کمتر از تور استانبول است اما به طور کلی و جدا از بحث تورهای لوکس و در مقاصد خارج از ایران ، تورهای ترکیه در میان تورهای مسافرتی کشورهای دیگر ، مقرون به صرفه تر بوده و کم هزینه تر است و همین مسئله موجب شده این کشور برای سفر طرفداران بسیاری داشته باشد.

 سواحل ترکیه :: تورهای ارزان قیمت خارجی در کرج 

تورهای ارزان قیمت کیش بهتر هستند یا ترکیه؟

همانطور که اشاره شد اگر قیمت تورهای کیش را در سایت لست سکند بررسی کنیم به این نتیجه می رسیم که این تورها در مقیسه با تورهای ترکیه دارای قیمت پایین تری هستند. اما گاهی اوقات تورهای ترکیه با قیمت های بسیار ارزانی ارائه می شوند که در حد تورهای ارزان کیش هستند و این موضوع سبب تردید در انتخاب تور برای گردشگران می شود.

 

معمولا در پکیج تورهای ارزان ترکیه و استانبول هتل های با کیفیتی گنجانده نمی شود و نمی توان در این تورها به راحتی به نزدیک ترین مراکز خرید و جاذبه های دیدنی شهر دسترسی داشت. بنابراین گردشگران نمی توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید سفری رویایی به ترکیه داشته باشید هرگز گول تورهای ارزان قیمت آن را نخورید و تورهای قیمت مناسب را انتخاب نمایید. این تورها با برخورداری از هتل های با کیفیت و با موقعیت جغرافیایی عالی و همچنین فراهم نمودن یک شرایط خوب موجب می شوند که گردشگران ایرانی بتوانند ضمن لذت بردن از تماشای جاذبه های دیدنی ترکیه سفری فوق العاده و با کیفیت مطلوب را تجربه نمایند. بنابراین اگر تور ترکیه و کیش دارای قیمت یکسانی هستند به شما پیشنهاد می کنیم که حتما تور کیش را انتخاب کنید.

 

چگونه بهترین تورهای کیش و ترکیه را رزرو کنیم؟

شرکت و آژانس ارائه دهنده ی تور کیش و ترکیه، در کیفیت کلی تورها و میزان رضایت مندی شما از سفر بسیار موثر هستند. در واقع اگر می خواهید سفری تکرار نشدنی و خاطره انگیز را تجربه کنید باید حتما با مراجعه به معتبر ترین وب سایت ها که دارای سابقه طولانی و درخشانی هستند رزرو تور را انجام دهید. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که تمامی خدمات ذکر شده در پکیج تور به بهترین شکل ممکن ارائه می شود و دیگر دغدغه ای بابت آن ها در مقصدتان نخواهید داشت.

متاسفانه وب سایت های بسیاری وجود دارند که با ارائه تورهای ارزان قیمت و لحظه آخری ، تورهای نامناسبی را می فروشند و باعث می شوند تک تک لحظات سفر ، ناراضی و ناآرام باشیم و معمولا خدماتی که در مقصد ارائه می دهند، خیلی بی کیفیت هستند و اصلا با خدماتی که در پکیج تور ذکر کرده اند مطابقت ندارند و موجب می شود که گردشگران نتوانند تجربه خوبی از سفر خود داشته باشند. بنابراین سعی کنید برای داشتن سفری رویایی به کیش، ترکیه و یا هر مقصد گردشگری دیگر حتما به وب سایت هایی مراجعه کنید که دارای تجربه و تخصص هستند و جایگاه خاصی در میان مردم دارند.

۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران - کجارو

قیمت تور کیش و ترکیه

همانطور که می دانید سالانه تورهای متعددی به مقصد کیش و ترکیه برگزار می شوند که تنوع قیمتی بالایی دارند. عوامل مختلفی وجود دارد که قیمت این تورها را تحت تاثیر قرار می دهد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به فصل سفر، مدت زمان سفر، چند ستاره بودن هتل، شرکت ارائه دهنده تور، امکانات و خدمات خاصی که ارائه می دهد، روز شروع سفر و نوع خطوط هوایی و پرواز، اشاره نمود. بنابراین اگر می خواهید سفری ارزان قیمت و مقرون به صرفه داشته باشید ایام خاص که پیک سفرهای داخلی و خارجی هستند را انتخاب نکنید و یا اینکه تعداد روزهای سفر خود را کاهش داده و یک هتل سطح متوسط را انتخاب کنید. به این ترتیب ضمن این که می توانید چند روزی از تنش های زندگی روزمره به دور باشید لحظات پر انرژی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها