کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ثبت سفارش 2700 کامیون زیر سه سال انجام شد


کد خبر : ۸۴۱۳۶چهارشنبه، ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵:۴۹۴۶۶۰ بازدید

مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تاکنون تعداد 2705 دستگاه کامیون زیر سه سال ساخت برای واردات، درخواست ثبت ...
ثبت سفارش 2700 کامیون زیر سه سال انجام شدثبت سفارش 2700 کامیون زیر سه سال انجام شد

مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تاکنون تعداد 2705 دستگاه کامیون زیر سه سال ساخت برای واردات، درخواست ثبت سفارش کرده‌اند که از این میان تعداد ۴۳ دستگاه کامیون تا هفته گذشته شماره‌گذاری شده است.

به گزارش ایران جیب به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آقای صدراله بمانا مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بحث نوسازی ناوگان ضمن بیان این مطلب افزود: از تعداد 2705 کامیون تعداد 2031 دستگاه ثبت سفارش آن‌ها انجام شده و تعداد 291 دستگاه برای ترخیص به گمرکات کشور معرفی شده که از این میان تعداد 188 دستگاه ترخیص و تعداد 43 دستگاه کامیون تا هفته گذشته شماره‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فرآیند بند ث ماده 30 قانون احکام دائمی در حال انجام و کامیون‌ها از گمرکات ترخیص و برای شماره‌گذاری و پلاک به مراکز شماره گذاری مراجعه می‌کنند.

مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بحث نوسازی ناوگان، گفت: چنانچه هر کامیونی دارای استاندارد ایمنی و کیفیت و استاندارد آلایندگی محیط زیست و خدمات باشد و اسقاط مورد نیاز آن توسط واردکنندگان انجام شده باشد، برای ترخیص به گمرکات کشور معرفی می‌شوند.

صدراله بمانا تاکید کرد: در حال حاضر، صرفاً کامیون‌های با نشان تجاری داف، رنو و ولوو دارای خدمات پس از فروش هستند و سایر برند‌ها دارای قرارداد نیستند، لذا رانندگان تا مستندات لازم برای ترخیص کامیون از جمله استاندارد ایمنی و کیفیت را از سازمان ملی استاندارد و استاندارد آلایندگی را از سازمان حفاظت محیط زیست و قرارداد خدمات پس از فروش را از یکی از شرکت‌های خدمات دهنده برند‌های داف، رنو و ولوو مشاهده نکرده باشند و از صحت آن‌ها یقین نداشته باشند، مبادرت به خرید کامیون زیر سه سال ساخت نکنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها