کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چهره جدید تویوتا تاندرا لو رفت


کد خبر : ۸۴۰۵۱دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷:۲۳۸۱۲۶ بازدید

تویوتا در واکنش به انتشار عکس‌هایی که مخفیانه از نسل جدید وانت تاندرا گرفته شده بود، تصویری از این ماشین را منتشر کرد. این کارخانه در ...
چهره جدید تویوتا تاندرا لو رفتچهره جدید تویوتا تاندرا لو رفت

تویوتا در واکنش به انتشار عکس‌هایی که مخفیانه از نسل جدید وانت تاندرا گرفته شده بود، تصویری از این ماشین را منتشر کرد. این کارخانه در شبکه‌های اجتماعی همراه با این تصویر نوشت "بعضی‌ها نمی‌توانند راز نگه‌دار باشند"

قرار است وانت جدید تویوتا چند ماه دیگر رونمایی شود و از آن به عنوان هیجان‌انگیزترین محصول جدید این کارخانه در بازار آمریکا نام برده می‌شود. نسل پیشین تاندار چهارده سال پیش برای رقابت با وانت‌های فورد و جنرال‌موتورز به بازار عرضه شد. اما استقبال از آن خوب نبود و کارخانه ژاپنی نتوانست از فروشش سودی به دست آورد. همین باعث شد تا سرمایه‌گذاری در نسل جدید سال‌ها به تاخیر بیفتد و فاصله تویوتا با رقیبان آمریکایی‌اش بیشتر شود.

سهم اصلی بازار وانت‌ها در آمریکا در اختیار سه خودروساز بزرگ آمریکایی است. اما این بازار آنقدر پرسود است که شرکت‌های خارجی با وجود رقابت سخت نمی‌توانند از آن صرف‌نظر کنند. تاندرا در سال ۲۰۲۰ در بین شش وانت بزرگ موجود در بازار آمریکا پنجمین وانت پرفروش بود و تنها از نیسان موفق‌تر بود.

تویوتا زمستان گذشته در جلسه‌ای با نمایندگی‌های فروش به آنها وعده داد که نسل جدید این وانت، از نظر فنی رقیبی جدی است و در هر زمینه‌ای از وانت‌های فورد و جنرال‌موتورز بهتر است.

از طرف دیگر، عرضه این وانت برای تویوتا یک قمار بزرگ است. تاکنون تنها مزیت این وانت در بازار قیمت ارزانش بوده، اما گفته می‌شود قیمت نسل جدید بیشتر خواهد بود و در صورتی که تاندارا نتواند از نظر فنی رقیبانش را به چالش بکشد، تنها ابزار رقابت را هم از دست داده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها