کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید و فروش افسار گسیخته رأی در آبادان /پیگیر ابطال انتخابات شورا هستم


کد خبر : ۸۳۹۵۳شنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵:۳۹۱۲۷۲ بازدید

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به تخلفات صورت گرفته در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان، با جدیت پیگیر ابطال انتخابات شورای اسلامی این شهر خواهم بود.

، سید مجتبی محفوظی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: ملت تمام آن چیزی را که باید انجام می‌داد انجام داد و نوبت مسئولان است که وفاداری خود را به مردم اثبات کنند.

وی ادامه داد: در آبادان آمار مشارکت نسبت به انتخابات قبل، افزایش چشمگیری داشته و جای شکر آن باقی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در فرآیند رأی‌گیری، تصریح کرد: متأسفانه در روز گذشته خرید و فروش رأی در سطح شهرستان و اطراف شعب اخذ رأی افسارگسیخته بود و مقادیر بالایی خرید و فروش رأی صورت گرفته است و در صورت مشاهده رتبه صعودی توسط نامزدهایی که مشمول این تخلفات بوده‌اند و بیشترین آمار خرید رأی را داشته‌اند، مجبور می‌شویم که انتخابات شورای شهر آبادان را باطل کنیم.

محفوظی عنوان کرد: میزان، رأی ملت است نه خرید آرا، با اتفاقاتی که در شهر آبادان رخ داده است، میزان، پول اسپانسرهای انتخاباتی است، میزان، زر و زور است و این خلاف قانون و منویات معمار کبیر انقلاب مبنی‌بر "میزان، رأی ملت است"، خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر اساس اتفاقی که در شهرستان آبادان رخ داده است، گام به سمت ابطال انتخابات خواهم برداشت، انتخاباتی که سرنوشت آن با پول تعیین شود، انتخابات نیست.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها