کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وداع با خودرو مزدا3


کد خبر : ۸۳۷۱۶یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵:۵۵۱۰۸۷۷ بازدید

این خودروی مزدا که در نمایشگاه مرگزی شرکت بهمن موتور در معرض نمایش قرار گرفته است در واقع آخرین خودرو تولیدی مزدا ...
وداع با خودرو مزدا3وداع با خودرو مزدا3

این خودروی مزدا که در نمایشگاه مرگزی شرکت بهمن موتور در معرض نمایش قرار گرفته است در واقع آخرین خودرو تولیدی مزدا3 نیو تیپ چهار است که رنگ جذاب و خاصی در بدنه و حتی رینگ دارد.

پس از پایان کار مونتاز خودروی مزدا 3 در ایران شرکت بهمن موتور آخرین خودروی تولید شده در این کارخانه را با رنگی خاص در معرض نمایش گذاشت.

 مزدا ۳ یکی از محبوب ترین سدان های مونتاژی بازار ایران به حساب می آید که در زیمنه بازار فروش دست دوم نیز بسیار موفق است. این خودرو هم اکنون در نمونه صفر کیلومتر فقط تا مدل 98 در بازار وجود دارد .

مزدا 3 نیو تولید بهمن موتور به موتور دو لیتری مجهز هستند. این پیشرانه قدرتی حدود ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۸۷ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک، وظیفه انتقال توان را به چرخ های جلو دارد.

با وجود اینکه کمپانی مزدا نسل چهارم این خودرو را معرفی کرده و به عبارتی، نمونه موجود در بازار ایران گزینه ای از رده خارج به حساب می آید، اما نسخه تیپ ۴ این خودرو دارای امکاناتی هست که همچنان قابلیت رقابت این خودروی مونتاژی را با دیگر برقرار می سازند.

در آخرین سال تولید این خودرو (1398) مطابق گزارش ارزشیابی کیفی خودرو که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد مزدا 3 نیو از 5 ستاره کیفی موفق به اخذ 4 ستاره کیفی شده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها