کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شوینده‌ها و لوازم بهداشتی افزایش قیمت نداشته است


کد خبر : ۸۳۶۲۳پنجشنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰:۰۲۱۲۹۳ بازدید

رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: ‌تاکنون هیچ افزایش قیمتی در شوینده‌ها و لوازم بهداشتی و ...
شوینده‌ها و لوازم بهداشتی افزایش قیمت نداشته استشوینده‌ها و لوازم بهداشتی افزایش قیمت نداشته است

رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: ‌تاکنون هیچ افزایش قیمتی در شوینده‌ها و لوازم بهداشتی و آرایشی اتفاق نیفتاده و برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در روزهای اخیر به نادرست به این مساله دامن زده‌اند.

«بختیار علم‌بیگی» امروز (پنجشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا افزود: شرکت‌های تولیدکننده با توجه به نرخ تورم، افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش نرخ دستمزد و غیره، درخواست افزایش قیمت داشته‌اند، اما این مساله در جریان کار کارشناسی است.

وی تصریح‌کرد:‌ تا زمانی که قیمت‌ها کارشناسی نشود، از نرخ‌های جدید خبری نخواهد بود.

این مقام صنفی خاطرنشان‌کرد: اعضای این انجمن قرار است هفته آینده جلسه دیگری به منظور بررسی درخواست‌های افزایش قیمت شرکت‌ها داشته باشند.

وی گفت: قیمت برخی مواد اولیه مانند پلی‌اتیلن‌ها و مواد پتروشیمی که در بورس تعیین می‌شود، همه هفته تغییر دارد و این مساله روز قیمت تولیدات نهایی اثرگذار است.

علم‌بیگی بیان‌داشت: منتظر ارائه اسناد و مدارک از سوی شرکت‌ها به منظور بررسی آنها هستیم و به همین دلیل، تاکنون هیچ افزایش قیمتی اتفاق نیفتاده و هیچ کالایی با قیمت‌های جدید روانه بازار نشده است.

اکنون با وجود شرایط کرونا و افزایش مصرف، تولید مواد شوینده و بهداشتی به اندازه کافی از سوی کارخانجات داخلی در کشور انجام می‌شود.

به گفته کارشناسان، با وجود دشواری‌های تولید در سال گذشته به دلیل کرونا و همچنین تداوم تحریم‌ها، رشد ۱۰ درصدی تولید را در این حوزه در سال ۹۹ شاهد بودیم.

پاندمی کرونا سبب شد تا در سالی که گذشت افزایش مصرف مایع دستشویی و ضدعفونی کننده‌ها را شاهد باشیم.

پیشتر «علیرضا رزم‌حسینی» ‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سیاست وزارت صنعت برای حمایت از تولید صادرات‌محور، افزود: این وزارتخانه در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از فعال‌سازی ظرفیت خالی واحدهای تولید مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی به منظور صادرات محصول باکیفیت و مطابق استانداردهای جهانی به بازارهای هدف حمایت خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها