کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محصولات جدید مدیران خودرو عرضه خواهند شد


کد خبر : ۸۳۱۹۱سه شنبه، ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱:۲۵۱۱۰۹۸ بازدید

اخیرا اخباری از شرکت مدیران خودرو شنیده میشود که در سال 1400 محصولات جدیدی چون تیگو8 ، تیگو7 پرو ، آریزو6 پرو و برخی مدلهای دیگر در کلاس ...
محصولات جدید مدیران خودرو عرضه خواهند شدمحصولات جدید مدیران خودرو عرضه خواهند شد

اخیرا اخباری از شرکت مدیران خودرو شنیده میشود که در سال 1400 محصولات جدیدی چون تیگو8 ، تیگو7 پرو ، آریزو6 پرو و برخی مدلهای دیگر در کلاس خودروهای لوکس عرضه خواهد شد .

برخی مدل های جدید به تکنولوزی و فناوری های روز چون موتور 1.6 TGDI ، سیستم ADAS و کنترل صدا میباشند.

نمونه بارز نسل جدید خودروهای مدیران خودرو را میتوان به مدل تیگو8 اشاره نمود ، که در بازارهای روسیه و برزیل که بازارهایی آزاد و با رقابت بالا هستند مورد استقبال بسیار قرار گرفته است .

این خودرو توانست در بازار برزیل با وجود خودروهایی چون مرسدس GLB و جیپ compass را پشت سر بگذارد و لقب بهترین شاسی بلند سال را توسط رسانه های برزیل از آن خود نماید همچنین در سایر بازارها جوایز بسیاری را کسب نماید .

شرکت مدیران خودرو به عنوان سومین شرکت بزرگ خودروسازی کشور در سالهای اخیر همواره در بازار خودروی فعال بوده است در حالی که تمام برندهای وارداتی ، خودروهای مونتازی و بسیاری از برند های چینی بازار ایران را ترک کرده اند .اما شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا با ارائه محصولات جدید و تکنولوژی روز راه خود را با قدرت بیشتر ادامه دهد . در طول نزدیک به 2 دهه از فعالیت این شرکت همواره محصولات با کیفیت چون تیگو7- آریزو6- ایکس 55 و.... را به بازار کشور عرضه کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها