کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محصولات ایران خودرو بیش از 9 درصد گران شدند! + جدول


کد خبر : ۸۳۰۹۹یکشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶:۱۷۱۳۲۹۱ بازدید

تا پیش از این تصور شده بود که قیمت خودرو بیش از 9 درصد افزایش نخواهد یافت، اما بیان متوسط قیمتی آن هم از سوی شورای رقابت ...
محصولات ایران خودرو بیش از 9 درصد گران شدند! + جدولمحصولات ایران خودرو بیش از 9 درصد گران شدند! + جدول

تا پیش از این تصور شده بود که قیمت خودرو بیش از 9 درصد افزایش نخواهد یافت، اما بیان متوسط قیمتی آن هم از سوی شورای رقابت دست خودروسازها را برای افزایش بیشتر قیمتها باز گذاشت.

براساس استعلام های صورت گرفته از خودروسازان مصوبه افزایش قیمت شورای رقابت از سوی وزارت صنعت به خودروسازان ابلاغ شده است.

در مصوبه شورای رقابت آمده است برای کسانی که تا پایان سال 1399 برای خرید خودرو ثبت نام نکرده اند و پیش پرداخت داشته اند مشمول دریافت پول نبوده و این افزایش قیمت به آنها تعلق نمی گیرد. 

در حال حاضر شرکت های خودروسازی قیمت های جدید انواع محصولات خود را اعلام کرده اند اما بررسی ها نشان می دهد شورای رقابت برای آنها متوسط قیمتی درنظرگرفته و آنها می توانند بیش از درصد اعلام شده افزایش قیمت را در برخی محصولات اعمال کنند. فقط باید برای رعایت مصوبه شورای رقابت میانگین افزایش قیمتها را به گونه ای تعیین نمایند که در چارچوب دستورالعمل شورای رقابت باشد برهمین اساس برخی از خودروها شاهد رشد قیمت بیش از 14 درصدی باشند. 

 در مجموع روز گذشته فاز افزایش قیمتها در شرکتهای خودروساز کلید خورد و باید دید از امروز وضعیت بازار خرید و فروش خودرو با این رشد قیمتها به چه شکل خواهد شد.

kg8fzj211df9aelnprj.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها