کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دولت بازار را رها کرده است؟


کد خبر : ۸۲۹۲۲دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲:۲۰۵۰۵۶ بازدید

شرکت ها و واحدهای تولیدی از شرایط انتخاباتی سوءاستفاده کرده و با همکاری مراجع تصمیم‌گیر هر روز لیست جدید قیمت محصولات ...

شرکت ها و واحدهای تولیدی از شرایط انتخاباتی سوءاستفاده کرده و با همکاری مراجع تصمیم‌گیر هر روز لیست جدید قیمت محصولات خود را در معرض دید مردم قرار داده‌اند.

افزایش قیمت کالاهای اساسی آن هم در روزهای پایانی فعالیت دولت دوازدهم به اوج خود رسیده است و واحدهای تولیدی از شرایط انتخاباتی سوءاستفاده کرده و با همکاری مراجع تصمیم‌گیر هر روز لیست جدید قیمت محصولات خود را در معرض دید مردم قرار داده‌اند.

در جدیدترین افزایش قیمت با اینکه قیمت هر بسته 200 گرمی سویا 3 هزار و 800 تومان درج شده است در بازار این کالا با قیمت 10 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جالب اینجاست علاوه بر روغن فروش اجباری سایر کالاها به سایر محصولات نیز تسرّی پیدا کرده است به‌نحوی که هر کس که خواستار خرید سویا است باید به‌اجبار بیسکوئیت مادر را هم خریداری کند در زمان حاضر هر بسته 24تایی سویای 200گرمی در عمده‌فروشی‌ها 160 هزار تومان به فروش می‌رسد.

علاوه براین قیمت کمپوت نیز افزایش پیدا کرده است، به‌نحوی که کمپوت 15هزارتومانی به 27 هزار تومان رسیده است البته این رقم قبل از محاسبه قیمت‌های جدید شکر است و به‌طور حتم با افزایش قیمت‌ شکر، کمپوت هم شاهد افزایش قیمت خواهد شد.  همچنین قیمت گلاب هم از 35 هزار تومان به 70 هزار تومان رسیده است./ تسنیم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها