کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جشنواره انصراف؛ وزرای احمدی‌نژاد پشت رئیسی ایستادند


کد خبر : ۸۲۸۶۳یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲:۳۱۲۸۶۳ بازدید

در روز پر ترافیک وزارت کشور که چهره های سیاسی همچون علی لاریجانی، ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیری، سعید جلیلی و محسن رضایی ردای ...

در روز پر ترافیک وزارت کشور که چهره های سیاسی همچون علی لاریجانی، ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیری، سعید جلیلی و محسن رضایی ردای کاندیداتوری به تن کردند و برای فتح پاستور گام برداشتند؛ برخی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از حضور در بزرگترین ماراتن سیاسی ۱۴۰۰، کنار کشیدند و جشنواره انصراف‌ از کاندیداتوری به راه انداختند.

صادق خرازی نیز با انتشار بیانیه ای از کاندیداتوری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد تا اصلاح طلبان با کناره گیری یکی دیگر از نامزدهای لیست ۱۴ نفره روبرو شوند. علی اکبر صالحی نیز که قرار بود یکی از پدیده های انتخاباتی ۱۴۰۰ باشد، از حضور در صف کاندیداها کنار کشید و تکلیف را بر خود واجب ندید.

پس از قطعی شدن کاندیدا شدن ابراهیم رئیسی، در انتخابات ۱۴۰۰، حمیدرضا ترقی، از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در توییتی نوشت: امروز در جلسه فوق العاده شورای مرکزی ، حزب موتلفه اسلامی، ضمن حمایت قاطع از آیت الله رئیسی از ثبت نام نامزدهای حزبی خود به نفع ایشان منصرف شد. علی نیکراد، نائب رئیس مجلس و محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری، به نفع رئیسی کنار رفتند.

اما این انصراف ها از سوی اردوگاه راست، در حالی اتفاق افتاد که ابراهیم رئیسی پس از ثبت نام در میدان رقابت ها گفت:« حضور من در انتخابات به شکل مستقل است، حضورم نافی حضور دیگران نیست. کسی بخاطر من انصراف ندهد.»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها