کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تیگو5 شاسی بلند محبوب بازار ایران


کد خبر : ۸۲۵۵۹سه شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸:۳۲۱۰۰۵۲ بازدید

تیگو5 را باید جزو آن خودروهایی دانست که از همان ابتدا ورود مطابق با نیاز بازار و سلیقه مشتریان ایرانی بود ، بدنه بزرگ و جادار با فضای داخلی ...
تیگو5 شاسی بلند محبوب بازار ایرانتیگو5 شاسی بلند محبوب بازار ایران

تیگو5 را باید جزو آن خودروهایی دانست که از همان ابتدا ورود  مطابق با نیاز بازار و سلیقه مشتریان ایرانی بود ، بدنه بزرگ و جادار با فضای داخلی خانوادگی و حمل بار بزرگ  که دقیقا مشابه سلیقه ایرانیان میباشد .

تیگو5 از سوی دیگر در تست های معتبر بین المللی موفق شد امتیاز بالای ایمنی و 5 ستاره ایمنی موسسه استاندارد چین را از آن خود نماید . فروش نزدیک به 50.000 دستگاه از این خودرو در طول مدت 5 سال در بازار ایران  خود نشان دهنده استقبال بسیار خوب از این خودرو میباشد .

موتور 2 لیتری تیگو5 از سابقه خوب عملکرد و دوام و اعتماد مشتریان برخوردار میباشد ، و همواره مورد اعتماد و رضایت مشتریان میباشد . اکثر خریداران تیگو5 مزیت اصلی این خودرو را فضای بزرگ و راحتی مناسب داخل خودرو در کنار استحکام و ایمنی بالای آن میدانند .

گرچه ممکن است طراحی تیگو5 در مقایسه با برخی از خودروهای روز کمی قدیمی به نظر برسد اما کماکان طرفداران خاص خود را دارد  و با آپشن های رفاهی و ایمنی نسبتا قابل قبول به بازار عرضه میشود .

مانیتور لمسی 10 اینچی همراه با سیستم جی پی اس ،  صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی های جلو ، دوربین داینامیک عقب ،  سیستم ورود و روشن شدن بدون کلید در کنار سیستم های پایداری چون ( ESP- TCS- HHC)  پایداری الکترونیکی- ضد لغزش و کنترل در سربالاییی اشاره نمود که در کنار ایربگهای جانبی و بدنه و شاسی فولادی قوی ایمنی و استحکام بالایی را به همراه دارد .

تیگو5 مناسب کسانی است که به دنبال یک کراس اوور خانوادگی با فضای راحت و بزرگ میگردند و همچنین اهل سفر نیز میباشند همچنین گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر این خودرو در میان خودروهای مشابه تولیدی در کشور کاملا خاص و منحصر به فرد میباشد که در کنار شبکه خدمات گسترده مدیران خودرو در مقایسه با بسیاری از محصولات هم رده و همچنین تسهیلات خاص فروش اقساطی بلند مدت و تحویل کوتاه  مدت خدمات خاص و منحصر این خودرو در بازار کشور میباشد .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها