کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام روند پرداخت وام ازدواج 70 و 100 میلیونی


کد خبر : ۸۲۱۸۴چهارشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵:۰۳۴۰۳۰ بازدید

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره روند پرداخت وام ازدواج در سال جاری گفت: با توجه به تمام نشدن پرونده‌های ...

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره روند پرداخت وام ازدواج در سال جاری گفت: با توجه به تمام نشدن پرونده‌های وام ازدواج سال گذشته، همچنان وام‌های ۵۰ میلیون تومانی در حال پرداخت و ثبت نام متقاضیان وام ازدواج امسال نیز از پنجم فروردین ماه آغاز شده است.

محمدمهدی تندگویان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان امسال وام ازدواج آغاز شده است. افرادی که پس از فروردین ۹۷ ازدواج کرده و تا کنون اقدام به ثبت نام برای دریافت وام ازدواج نکرده‌اند می‌توانند برای دریافت وام ازدواج در سال جاری و با رقم وام سال ۱۴۰۰ ثبت نام کنند.

وی افزود: بانک مرکزی با اتمام پرونده‌های سال گذشته وام ازدواج، روند و شرایط پرداخت وام ۷۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی ازدواج را اعلام خواهد کرد.

به گفته تندگویان، هم‌اکنون افراد واجد شرایط می‌توانند از طریق سایت ve.cbi.ir اقدام به ثبت نام ‌کنند.

** بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مقرر شده به دختران کمتر از ۲۳ سال و پسران کمتر از ۲۵ سالی که در سال ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام وام ازدواج می‌کنند؛ مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و سایر افراد بالاتر از این شرط سنی ۷۰ میلیون تومان وام تعلق گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها