کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش علی کریمی به کسر مالیات از پاداش زنان ملی‌پوش


کد خبر : ۸۲۰۶۱یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰:۱۲۱۳۶۰ بازدید

تیم ملی فوتسال زنان ایران در سال ۲۰۱۸ برای دومین‌بار متوالی توانست عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آورد، در همان زمان قرار ...

تیم ملی فوتسال زنان ایران در سال ۲۰۱۸ برای دومین‌بار متوالی توانست عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آورد، در همان زمان قرار بود پاداش ۲۲ میلیونی به زنان فوتسالیست پرداخت شود اما مشکلات مالی فدراسیون باعث شد تا بارها خلف وعده از سوی مسئولان صورت پذیرد و هر بار هم در توجیه خلف وعده‌ها، وعده‌ای جدید برای پرداخت مطرح شد. سرانجام پس از تغییر در ریاست فدراسیون فوتبال و مستقر شدن کادر مدیریتی جدید، پیگیری‌های جدید برای عملیاتی‌شدن پرداخت پاداش پس از سه سال صورت گرفت، حتی منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال خبر از دو برابر شدن پاداش پس از سه سال داد اما این خبر از سوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال تکذیب شد و او گفت اگر بتوانیم اصل پول را هم پرداخت کنیم، در این روزگار بی‌پولی فدراسیون یک شاهکار است!

علی‌ایحال ظهر امروز (شنبه) مشخص شد که پروسه پرداخت پاداش ۲۲ میلیونی به ملی‌پوشان به پایان رسیده است، با این تفاوت که پاداش پرداخت شده با کسر مالیات انجام شده و برای هر کدام از بازیکنان ملی‌پوش مبلغ ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان واریز شده است! اتفاق عجیبی که با واکنش چند بازیکن ملی‌پوش همراه شد و آن‌ها به انتقاد از این تصمیم فدراسیون پرداختند. علی کریمی هم با انتشار یک استوری در اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد.

30wf0cpsficfaycqbrwf.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها