کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اقدام به خودکشی مادر بعد از مرگ مشکوک پسر


کد خبر : ۸۲۰۵۸یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲:۴۰۱۸۸۱ بازدید

زن میانسال که مدعی است پس از خودکشی پسرش قصد داشته به زندگی خودش نیز پایان دهد با حضور بموقع مأموران کلانتری از مرگ نجات یافت.

زن میانسال که مدعی است پس از خودکشی پسرش قصد داشته به زندگی خودش نیز پایان دهد با حضور بموقع مأموران کلانتری از مرگ نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 5 بعد از ظهر پنجشنبه 26 فروردین، مرد جوانی به کلانتری 135 آزادی رفت و گفت: من ساکن یکی از شهرستان‌های اطراف تهران هستم خواهرم با پسرش در خانه‌ای حوالی میدان آزادی زندگی می‌کند. حدود 5 ساعت قبل خواهرم تماس گرفت و گفت حال پسرش ارشیا، وخیم است و وضعیت جسمی خوبی ندارد و بعد هم تماس را قطع کرد. دقایقی بعد برای اینکه حال ارشیا را بپرسم با خواهرم تماس گرفتم اما تلفن هایشان خاموش بود.
او ادامه داد: خیلی نگران شدم و درنهایت تصمیم گرفتم به تهران بیایم. خودم را به خانه خواهرم رساندم اما هر چه زنگ زدم در را باز نکردند. تصور می‌کنم برای آنها اتفاقی رخ داده است حالا از شما می‌خواهم وارد خانه خواهرم شوید.
بدنبال صحبت‌های مرد جوان، مأموران کلانتری آزادی با بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت تماس گرفتند. با دستور بازپرس مصطفی واحدی، مأموران به همراه امدادگران آتش‌نشانی راهی محل زندگی زن 45 ساله شدند. آنها به محض ورود به خانه با جسد پسر 27 ساله و بدن نیمه جان مادرش در اتاق نشیمن مواجه شدند.
زن 45 ساله که به سختی می‌توانست صحبت کند بلافاصله از سوی امدادگران اورژانس تحت مداوا قرار گرفت و وقتی کمی حالش بهتر شد به مأموران گفت: با پسرم سر موضوعی جر و بحث کردم بعد از آن ارشیا بی‌خبر از من مقداری قرص خورد و خودکشی کرد من که از مرگ پسرم بشدت شوکه و ناراحت شده بودم، نتوانستم تحمل کنم و تصمیم گرفتم به زندگی خودم پایان دهم. به همین دلیل حدود 24 ساعت پس از مرگ پسرم من نیز قرص خوردم که به زندگی‌ام پایان دهم.
زن جوان به دستور بازپرس جنایی به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبودی تحقیقات بیشتری از او صورت گیرد. متخصصان پزشکی قانونی نیز در صحنه اعلام کردند از زمان مرگ ارشیا حدود 24 ساعت می‌گذرد. اما علت مرگ نامشخص بود و به همین دلیل جنازه پسر جوان به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد. در تحقیقات میدانی همسایه‌ها سر و صدایی نشنیده بودند و همچنین پوکه‌های خالی قرص که نشان از خودکشی باشد یا وسیله‌ای مانند طناب که پسر جوان با آن اقدام به مرگ خودخواسته کرده باشد، نیز پیدا نشد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها