کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راهنمای جامع در مورد ویزای تلنت استرالیا و چند ویزای محبوب دیگر


کد خبر : ۸۱۸۶۶دوشنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵:۲۲۹۱۴ بازدید

استرالیا کشوری پهناور و با طبیعت بسیار زیبا است. وجود دانشگاه‌های معتبر و سطح رفاه زندگی بسیار عالی در این کشور، باعث شده تا ...

استرالیا، کشوری با فرصت‌های بی نظیر

استرالیا کشوری پهناور و با طبیعت بسیار زیبا است. وجود دانشگاه‌های معتبر و سطح رفاه زندگی بسیار عالی در این کشور، باعث شده تا سالانه افراد زیادی، برای مهاجرت و اخذ ویزای این کشور اقدام کنند. در ادامه برخی از محبوب‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به استرالیا را بیان می‌کنیم.

 

ویزای تلنت استرالیا و هر آنچه که از آن نمی‌دانید

ویزای تلنت استرالیا یا همان ویزای نخبگان، یکی از بهترین انواع ویزای مهاجرتی است که اقامت دائم از بدو ورود به دارندگان آن اهدا می‌کند. افراد نخبه در سراسر جهان که قصد مهاجرت از کشور خود را دارند و می‌خواهند به راحتی وارد یک کشور مدرن و پیشرفته شوند، می‌توانند از این ویزا استفاده کنند.

در واقع مسئولان کشور استرالیا با اقدامی هوشمندانه، ویزای تلنت و یا همان نخبگان را ایجاد کرده‌اند تا از این طریق بتوانند افرادی که استعدادهای مختلفی دارند را از سراسر جهان جمع کنند و بتوانند در رشد کشور قدمی بزرگ بردارند. البته همانطور که از نام این ویزا هم مشخص است، هر کسی نمی‌توان آن را به دست بیاورد و متقاضیان ویزای تلنت باید شرایط خاصی داشته باشند. مطمئنا مهم‌ترین دلیلی که ویزای تلنت استرالیا به یک ویزای محبوب تبدیل شده، مزایای بسیار زیاد آن است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

  • مجوز انجام کار تمام وقت
  • امکان ادامه تحصیل با تخفیفات تحصیلی برای دارندگان این ویزا
  • امکان تحصیل رایگان
  • امکان اسپانسر شدن برای اقامت دائمی سایر خویشاوندان
  • توانایی اقدام برای citizenship
  • استفاده از خدمات درمانی رایگان

 

شرایط اخذ ویزای تلنت استرالیا

متقاضیانی که می‌خواهند ویزای تلنت استرالیا را اخذ کنند، باید دارای سابقه برجسته‌ای باشند و دستاوردهای استثنایی و منحصر به فردی را رزومه خود داشته باشند. در واقع سابقه متقاضی باید نشان دهد که آن فرد توانایی‌هایی برتر نسبت به دیگران دارد. مقالات بین المللی، ثبت اختراع، چاپ کتاب، سخنرانی در سمینارها و یا کنفرانس‌های بین المللی و .... می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در اخذ این ویزا داشته باشد. در ادامه شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای تلنت را بیان می‌کنیم.

  • داشتن نامیناتور یا معرف در استرالیا
  • امکان ایجاد یک کسب و کار در کشور استرالیا
  • اثبات درآمد بیش از 153.600 دلار در سال

اخذ ویزای تلنت استرالیا چقدر برای متقاضیان هزینه دارد؟

برای این که بخواهید هر ویزایی را دریافت کنید، باید یک سری هزینه‌هایی را بپردازید که اصلی‌ترین آن مربوط به هزینه‌های دولتی می‌شود. در زمان اخذ ویزای تلنت استرالیا، در مرحله اول جهت ارزیابی‌های اولیه نیازی به پرداخت مبلغی ندارید. اما پس از کسب نتیجه مثبت و هنگامی که دریافت این ویزا برای شما 100% می‌شود، باید مبلغ 4110 دلار را پرداخت کنید.

ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا، روشی مطمئن برای ثروتمندان

یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای اخذ اقامت دائم استرالیا، دریافت ویزای سرمایه‌گذاری این کشور است. این ویزا مختص سرمایه‌داران و کارآفرینانی است که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در یک کشور امن و با یک اقتصاد پایدار و رو به رشد هستند.

 

اقتصاد استرالیا دارای زیر ساخت‌هایی پایدار و قوی است و به همین دلیل، موقعیت‌های کاری و استانداردهای بالای زندگی را برای متقاضیان ویزای سرمایه‌گذاری فراهم کرده است. ویزای دائم سرمایه‌گذاری، زیر گروه 888 است. این ویزا به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا احاطه و مالکیت کسب و کار را در کشور استرالیا به روش نوآوری در کار و سرمایه‌گذاری داشته باشند و این امکان را برای کسب و کار شما در کشور استرالیا ایجاد می‌کند تا شما کسب و کار خود را ادامه دهید. ویزای دائم 888 بعد از ویزای شماره 188 اتفاق می‌افتد. به عبارتی دیگر بعد از این که متقاضی، تمامی شرایط ویزای 188 را کامل کند، می‌تواند آن را به ویزای دائم 888 تبدیل کند.

ویزای دائم 888 این امکان را به دارندگان و تمامی اعضای خانواده وی می‌دهد تا به صورت نامحدود بتوانند در استرالیا اقامت داشته باشند و از تمامی خدمات تحصیلی و درمانی این کشور بهره‌مند شوند. اگر شرایط لازم برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری گذاری استرالیا را داشته باشید، به راحتی می‌توانید شهروند این کشور شوید و اسپانسر سایر بستگان خود برای اقامت دائم در استرالیا شوید. البته دقت داشته باشید که اخذ این مدرک نیاز به شناخت بالای قوانین مهاجرتی استرالیا دارد به همین دلیل بهتر است با یک وکیل مهاجرتی همکاری داشته باشید و از وی برای طی کردن پروسه‌های مختلف مهاجرتی، راهنمایی بگیرید.

شرایط لازم برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا

متقاضیان ویزای سرمایه ‌گذاری استرالیا باید در یک سال از دو سال گذشته، یکی از ویزاهای زیر را داشته باشد.

  • ویزای موقت سرمایه‌گذاری و نوآوری در کسب و کار (زیر گروه 188)
  • ویزای طبقه‌ ویژه (زیر گروه 444)
  • ویزای اقامت بلند مدت تجاری (زیر گروه 457)

متقاضیان باید شرایط مالی مورد نیاز برای استخدام کارگران استرالیایی را داشته باشند و ثابت کنند که در کشور مبدا توانسته‌اند کسب و کار فعالی داشته باشند. البته برای این که بتوانید این ویزا را اخذ کنید، شرایط دیگری هم وجود دارد که پرداختن به آن در یک مقاله امکان‌پذیری نیست. اما برای آشنایی بیشتر با آن، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

ویزای کار استرالیا

ویزای کار استرالیا، یکی دیگر از ویزای‌های محبوب و پرتقاضای این کشور است. با استفاده از این ویزا، متقاضیان می‌توانند به راحتی اقامت دائم استرالیا را اخذ کنند البته دقت داشته باشید که این نوع ویزا نیز دارای ساب کلاس‌های متفاوتی است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

نوع ویزا

نوع اقامت

شرح وضعیت

Sub class 186

دائم

برای متقاضیانی که اسپانسر شغلی در استرالیا دارند

Sub class 187

دائم

برای حمایت کارفرمایان از کارکنان در مناطق کم جمعیت

Sub class 189

دائم

برای افراد ماهر و دارای تخصص

Sub class 190

دائم

برای افراد ماهر و با تخصصی که اسپانسر ایالتی دارند

Sub class 400

موقت

کار موقت برای افرادی که مهارت و تخصص‌ در زمینه مشخص دارند

Sub class 476

موقت

اقامت موقت برای برخی فارغ التحصیلان

Sub class 485

موقت

برای فارغ‌ التحصیلان بین المللی در دانشگاه‌های استرالیا

Sub class 491

موقت

ویزایی برای اسپانسرهای اقوام و اسپانسرهای جهت حضور در مناطق کم جمعیت

 

با خدمات ویزاپیک، در سریع‌ترین زمان هر ویزایی که می‌خواهید را بگیرید

مهاجرت به استرالیا با استفاده از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است اما در صورتی که با قوانین مهاجرتی این کشور آشنایی نداشته باشید، حتی در صورتی که تمامی شرایط لازم را داشته باشید، ممکن است به مشکلاتی بر بخورید. به همین دلیل، بهتر است از یک وکیل مهاجرتی مجرب کمک بگیرید. مجموعه ویزاپیک بستری را برای متقاضیان مهاجرتی فراهم کرده تا بتوانند به بهترین وکلای مهاجرتی دسترسی داشته باشند. مجموعه ما به صورت تخصصی بر روی مهاجرت به استرالیا فعالیت دارد و بهترین روش را متناسب با شرایط شما، معرفی می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ویزای استرالیا را اخذ کنید. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها