کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واشنگتن: امیدواریم تهران حاضر به گفت‌وگو شود


کد خبر : ۸۱۱۱۳جمعه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲:۰۶۱۳۲۸۹ بازدید

ایالات متحده آمریکا روز پنج‌شنبه 15 اسفند حمایت خود را از تصمیم اروپایی‌ها برای پس گرفتن قطعنامه خود علیه ایران در آژانس بین‌المللی ...
واشنگتن: امیدواریم تهران حاضر به گفت‌وگو شود واشنگتن: امیدواریم تهران حاضر به گفت‌وگو شود

ایالات متحده آمریکا روز پنج‌شنبه 15 اسفند حمایت خود را از تصمیم اروپایی‌ها برای پس گرفتن قطعنامه خود علیه ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام و ابراز امیدواری کرد که اکنون تهران با «گفتگو» با واشنگتن موافقت کند.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت: «ما قویا امیدواریم كه ایرانیان گفتگو را بپذیرند تا به پیشرفتی ملموس و معتبر برسیم.»

اروپایی‌ها روز پنج‌شنبه در تلاش برای بازگرداندن تهران به میز مذاکره با ایالات متحده، قطعنامه خود علیه ایران را در نشست شورای حکام رها کردند؛ اقدامی که مورد استقبال تهران قرار گرفت.

ند پرایس در ادامه افزود: «کشورهای اروپایی با حمایت کامل ایالات متحده به این نتیجه رسیدند که بهترین راه برای پیشبرد امور در این موضوع، خودداری از ارائه پیش‌نویس قطعنامه است. ما از نتیجه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای رضایت داریم.»

عدم صدور قطعنامه در نشست شورای حکام در حالی است که ایران نیز موافقت کرده که برای روشن شدن چندین موضوع برجسته درباره فعالیت‌های هسته‌ای خود، جلسات فنی را با «ژاندارم» هسته‌ای سازمان ملل برگزار کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها