کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

از چه شرکتی هدایای تبلیغاتی بخریم؟


کد خبر : ۸۱۰۶۹چهارشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴:۳۱۴۵۲ بازدید

رسم زیبای اعطای هدیه تنها مربوط به جمع خانوادگی و دوستانه نیست؛ بلکه گاهی اوقات لازم است برای رونق‌بخشیدن به کسب‌و‌کار، تشویق و قدردانی از کارمندان ...

رسم زیبای اعطای هدیه تنها مربوط به جمع خانوادگی و دوستانه نیست؛ بلکه گاهی اوقات لازم است برای رونق‌بخشیدن به کسب‌و‌کار، تشویق و قدردانی از کارمندان و تحکیم روابط بین شرکا و رقبای کاری هدیه‌ای متناسب با شأن آنان اهدا کنید. حال سوال اینجاست که از چه شرکتی هدایای تبلیغاتی بخریم؟ 

چه فروشگاه‌ها و شرکت‌هایی در این زمینه تجربه و توانمندی لازم را دارند و قادر هستند هدایای مدیریتی و پرسنلی در‌خور شخصیت این عزیزان تهیه کنند؟ آیا می‌توان با خیالی آسوده این‌گونه امور را به مجموعه‌ای واگذار کرد؟ به‌طور قطع این شرکت‌ها باید مختصه‌های استانداردی را رعایت کنند و تمامی نیازهای صاحبان مشاغل پوشش داده شود. 

اما این شرکت‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ و چگونه خرید هدایای تبلیغاتی را به نحو احسن انجام دهیم؟ این موارد و سوال‌هایی از این‌دست در مقاله به چالش گذاشته می‌شود و خط ‌و‌مشی مشخصی ترسیم می‌کنیم که بتوانید از عهده این مسئولیت مهم به خوبی برآیید. پیشنهاد می‌کنیم ما را تا پایان مقاله همراهی کنید. 

ویژگی‌های متمایز عرضه‌کنندگان هدایای تبلیغاتی  

مدیران به دنبال ست هدیه مدیریتی با قیمت مقرون‌به‌صرفه و در‌عین‌حال ارزشمند هستند. در‌حال‌حاضر شرکت‌هایی در این زمینه مشغول فعالیت هستند که می‌توان صفرتا صد امور تهیه هدایای تبلیغاتی را به آنها واگذار کرد.

اهدای هدیه در مناسبت‌های ویژه در طول سال، حس بی‌نظیری به افراد می‌دهد؛ اما این مطلب در صورتی صدق می‌کند که تناسب هدیه با پرستیژ افراد رعایت شود. اگر بخواهید مسئولیت انتخاب و خرید هدیه سازمانی و مدیریتی را عهده دار شوید، این کار نیازمند بررسی‌های همه‌جانبه است و باید زمان زیادی صرف کنید. در ضمن المان‌های زیادی را باید مدنظر قرار دهید.

واگذاری این‌گونه امور به شرکت‌های متخصص، این امکان را فراهم می‌کند که به صورت حرفه‌ای به افراد مستقر در شرکت‌ها و سازمان‌ها، هدایای منحصربه‌فرد اعطا شود و بالطبع اثرات مثبت و بازتاب این حرکت زیبا را در کسب‌و‌کار خود دریافت خواهید کرد. 

در صورتی‌که قصد دارید بدانید چه مرکزی را برای تهیه هدیه انتخاب کنید و از چه شرکتی هدایای سازمانی بخرید، مختصه‌های زیر را در ‌نظر داشته باشید:

ایده‌های خلاقانه دارند!

شرکت‌هایی که تجربیات ارزشمندی در زمینه تهیه و ارائه خدمات تبلیغاتی دارند، می‌دانند هدایای تبلیغاتی به صورت نامحسوس، قدرت و اعتبار بیشتری به صاحبان کسب‌وکار می‌دهد. با عرضه ست هدیه مدیریتی مناسب، چاپ نام و برند خود می‌توانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل تبلیغ کنید. 

از تجربیات ویژه کارشناسان و مشاوران متخصص کمک بگیرید و در تبادل‌نظر با آنان هدیه‌ای را برگزینید که به دل مخاطب خاص بنشیند و درنهایت به توسعه و تحکیم روابط خود با سایر شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته کمک شود.

در موارد بسیاری دیده ‌شده که شرکت‌های عرضه‌کننده خدمات این‌چنینی پیشنهاداتی را مطرح می‌کنند که به دلیل خلاقیت در طراحی و چاپ روی هدیه، اثربخشی بیشتری از پخش کارت ویزیت و سایر تبلیغات دارد.

پس همان‌طور که به این مهم اشراف پیدا کردید، به‌طور قطع اولین شرط برای انتخاب هدیه، باید تضمین خلاقیت از سوی این شرکت‌ها در ارائه هدیه تبلیغاتی باشد. 

عرضه هدایای منحصربه‌فرد و متمایز

سال‌های گذشته روند اهدای هدیه تبلیغاتی در مراسمات و مناسبت‌های مختلف گسترش ‌یافته است. در هیاهوی بازار و تنوع در هدایای تبلیغاتی چگونه باید اجناسی را انتخاب کنید که جدید باشد؟ گاهی هدایای تکراری و نامناسب اثرات منفی بر روحیه افراد دارد.

در این موارد نه تنها هزینه‌هایی که برای هدایای خود در نظر گرفته‌اید از بین می‌رود، بلکه حس خوشایندی از ارتباطات دریافت نمی‌کنید. پس برای اینکه ارزش هدیه خود را چند برابر کنید، به منحصربه فرد بودن هدیه تاکید کنید. 

در این‌گونه موارد باید با اخذ راهنمایی و مشاوره از شرکت‌های مجرب به هدف موردنظر دست یابید و در خرید پیروز و موفق عمل کنید. بهتر است فرصت طلایی خاص بودن و ماندگارشدن در ذهن مخاطبان  و مشتریان را از دست ندهید. 

برای اهدای هدیه تبلیغاتی خاص و ویژه لازم است که توضیحاتی درباره سبک کار خود و مخاطبان دریافت‌کننده هدیه بدهید. در اسرع وقت سبک فکری مخاطبان بررسی و بهترین پکیج تبلیغی هدیه به شما پیشنهاد می‌شود.

خالق طراحی‌های مبتکرانه 

نوع بسته‌بندی هدایای مدیریتی، پاکت‌هایی با طرح جذاب، توجه به مناسبت خاص برای اهدای هدایای سازمانی و در نظر‌گرفتن گروه سنی دریافت‌کننده هدیه اهمیت بسیاری دارد. برخی شرکت‌های فعال در این عرصه نیاز‌سنجی مناسبی از اوضاع و شرایط دارند و مبتکر بهترین طرح‌ها هستند. 

ارائه تخصصی هدایا برای مناسبت‌های مختلف همچون عید نوروز با سبکی منحصربه‌فرد بسیار ارزشمند است. شاید فکر کنید به غیر از انواع لیوان و ماگ، خودکار، خودنویس، سررسید، ست رومیزی هدیه تبلیغاتی و کتاب چه چیزی می‌تواند جذابیت بالایی برای مخاطب داشته باشد؟ 

هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده هستند و طیف گسترده‌ای از نیازها را  در‌بر می‌گیرند. کافی است یک لیست کامل از پرسنل شرکت و کسانی که هدایا را دریافت می‌کنند، تهیه کنید و به کارشناس فروش محصولات ارائه دهید. 

کارشناس بررسی می‌کند که چه طیفی از افراد در لیست شما قرار دارند و با بررسی سمت شغلی و رده سنی، پیشنهادی برای انتخاب نوع هدیه ارائه می‌کند. علاوه بر اختصاص هدیه به افراد، صنعت چاپ و بسته‌بندی نیز بسیار دقیق، برند و نشان تجاری شما را روی محصولات درج می‌کند.  

سیاست‌گذاری قیمت تمام‌شده

هدایای مدیریتی علاوه بر اینکه باید چشم‌گیر باشد، به لحاظ قیمت نیز باید مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی باشد. برخی مواقع تیراژ خرید هدایای تبلیغاتی بالاست و مدیران کارآفرین یا صاحبان کسب باید برای گستردگی تهیه هدیه چاره‌ای بیندیشند. 

نگران نباشید! کافی است کار را به کاردان بسپارید. شرکت عرضه‌کننده ست هدیه تبلیغاتی در این زمینه بسیار کارآزموده عمل می‌کند و با ارائه پیشنهادات ایده‌آل، پکیج‌های هدیه ارزان و لوکس را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. 

برای اینکه قیمت تمام‌شده و هزینه‌های خرید هدایای سازمانی، مناسب‌تر تمام شود، باید راه‌های درست را انتخاب کنید. خرید اینترنتی هدیه روشی جدید است که تا حدود زیادی در زمان و وقت صرفه‌جویی می‌شود. 

محصولات را از صفحات وب‌سایت‌ مشاهده ‌و مشاوره تلفنی دریافت کنید، درباره کیفیت و قیمت آن به نتیجه برسید و ثبت سفارش خود را به صورت تلفنی یا اینترنتی قطعی کنید. در عصر حاضر انتخاب شرکتی با امکانات فروش آنلاین بهترین و ارزان‌ترین شیوه است. 

ارسال کالا در اسرع وقت 

نکته مهم در خرید هدایای تبلیغاتی از شرکت‌های عرضه‌کننده خدمات این است که پیک کارکشته و مجرب داشته باشند. در برخی موارد لازم است با کارشناس درباره کیفیت اجناس و طرح‌و‌رنگ کالای پیشنهادی چالشی داشته باشید در این صورت لازم است نمونه‌ای از هدیه برای شما ارسال شود تا مورد تائید قرار گیرد. 

در دنیای تکنولوژی و سرعت، لازم است تمامی مراسلات در اسرع وقت به دست مشتری برسد و در پکیج‌های تخفیفی، شامل طرح حمل رایگان کالا تا مقصد واقع شود. این مزیت را نادیده نگیرید.   

شرکت‌های عرضه‌کننده هدایای تبلیغاتی به چه اصولی توجه دارند؟ 

نکته مهمی‌ که باید به خاطر بسپارید این است که شرکت خدماتی نوینی را انتخاب کنید که به نیاز روز افراد با سلایق مختلف، اشراف کامل داشته و با ساختار فعالیت، دادوستد سازمان‌ها و ادارات آشنا باشد. 

در عین حال از کارشناسانی مجرب، جوان و خلاق استفاده کند که پیشنهادات هیجان‌انگیزی را به صاحبان کارخانجات و مدیران ارائه دهند و با این اقدام نحوه تعامل دریافت‌کننده و اعطاکننده هدیه را به روشنی تحکیم بخشند. 

شرکت‌های قدرتمند، مشخصه‌هایی را برای ارائه هدیه در ‌نظر دارند؛ به بیانی ‌دیگر هدایای تبلیغاتی باید حاوی پیام‌های مهمی‌ باشد که برخی از مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

  • برقراری حس خوب صداقت در طرفین؛

  • انتقال انرژی مثبت در ارتباطات پیش‌رو؛

  • معرفی برند و نام شرکت با بهترین متد؛

  • تحکیم روابط کاری و استمرار فعالیت‌های فی‌مابین؛

  • افزایش انگیزه کارمندان برای انجام کار.

تمامی این موارد از جمله نقطه‌نظرات متخصصین شرکت در ارائه ناب‌ترین هدیه است. از همه مهم‌تر اینکه، دریافت هدیه تبلیغاتی باید رغبت افراد را به تعاملات گسترده آتی بیشتر ‌کند. اعتماد و توجه افراد را با هدیه‌ای مناسب به سمت خود معطوف می‌کنید. این ناشی از نگاه مثبت و دوراندیشی هوشمندانه شما به آینده کاری است. در راستای حمایت از نگاه ارزشمند خود، شرکتی توانمند انتخاب کنید.

کلام آخر

شگفتانه‌های حیرت‌انگیز و هدایای تبلیغاتی نفیس در وبسایت اینترنتی حس هفتم را مشاهده کنید و ما را از نظرات خود بهره‌مند سازید. حس هفتم با هدف ایجاد حس مهر، محبت و عشق‌ورزی در بالارفتن از پله‌های موفقیت کنار مدیران خلاق ایستاده است. 

حس هفتم ارائه‌دهنده انواع هدیه تبلیغاتی ارزان و جدید، حاوی پیام شور و سرزندگی در کار و فعالیت است و  تمایل دارد از پیشنهادات و انتقادات سازنده شما استفاده کند.     

عرضه ست هدیه مدیریتی در انواع چرم، صنایع دستی، هدایای دیجیتال، ظروف تبلیغاتی، لوازم و ابزارآلات مرتبط با جایگاه اداری و مدیریتی، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف را از هرگونه برنامه‌ریزی و گشت‌و‌گذار در فروشگاه‌ها بی‌نیاز می‌کند. 

به این نکته مهم توجه داشته باشید که شرکت ارائه‌دهنده هدایا باید با طرح و فکری برتر، مجموعه‌ای کامل از محصول هدیه تبلیغاتی را فراهم کند. همچنین از بسته‌بندی تا طراحی و چاپ را در کنترل و سازماندهی خود داشته باشد و ست‌های اداری را با ساک دستی شکیل و کاربردی به سفارش‌دهنده تحویل دهد.    

ایجاد حس خوب و برقراری روابط بیشتر در عرصه تجارت، با اهدای هدایای تبلیغاتی مناسب تقویت می‌شود. بسیار دقیق و حساب‌شده عمل کنید و این فرصت طلایی را از دست ندهید. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها