کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سه کلیک تا رزرو بلیط هواپیما ارزان بندرعباس


کد خبر : ۸۰۹۹۴دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹:۵۰۴۱۲ بازدید

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر ...

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند. 

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند. 

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند. 

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان (deltaban.com) درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.  

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه

  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی

  • چون سه کلیک همیشه باهاته

  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس

  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی

  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی 

  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی

  • بازم بگیم..؟

 

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.


  •  
  •  
  •  

 

سه کلیک تا بندر عباس

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم نکاتی که منجر به خرید بلیط هواپیما ارزان بندرعباس می‌شود رو بهتون بگیم تا در سفر به بندر عباس از این نکات استفاده کنید...

نکاتی که منجر به خرید بلیط هواپیما ارزان بندرعباس می‌شود

بندر عباس بزرگ‌ترین بندر تجاری ایران و از مهم‌ترین شهر‌های جنوبی کشور با مساحتی حدود 27316 کیلومتر مربع در حاشیه خلیج فارس قرار گرفته است. حجم بالای ترانزیت کالا در بندر عباس، این شهر را به مکان مناسبی برای اشتغال مهاجران تبدیل نموده است، به همین دلیل جمعیت بندر در فصول مختلف سال، متغیر می‌باشد. 

افزایش سفرهای کاری و روزانه به بندر عباس در سال‌های اخیر باعث شده بیشتر ایرلاین‌های معتبر کشور پرواز‌های متعددی را از مقاصد گوناگون به این شهر انجام دهند. تعدد پروازهای انجام شده سبب شده است در هر زمانی بتوانید بلیط هواپیما بندر عباس را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

آب و هوای بندر عباس

با توجه به موقعیت جغرافیایی بندر عباس، آب و هوای این شهر گرم و مرطوب می‌باشد. به همین دلیل بهترین فصل سفر به بندر طی ماه‌های پائیز و زمستان و نهایتا اوایل بهار است. هوای بندر در زمستان به قدری بهاری و دلنشین است که گردشگران بسیاری برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه‌های گردشگری بندر در این زمان راهی سفر بندر عباس می‌شوند. با خرید بلیط هواپیما بندر عباس در کم تر از دو ساعت خود را به بندر رسانده و از هوای عالی زمستانی این شهر بهره‌مند شوید.

برخی از نقاط دیدنی بندر عباس

در فهرست جاذبه‌های گردشگری بندر عباس، نام 20 مکان تاریخی به چشم می‌خورد که یادآور قدمت فعالیت این بندر کهن می‌باشند. برخی از این جاذبه‌های گردشگری عبارتند از: معبد هندوها، خانه گله داری، مجموعه برکه های باران، بنای کلاه فرنگی، غار نمکی خرسین، قلعه فین و...  .

سوغات بندر عباس

وقتی نام سوغاتی از شهر دریا دلان به میان می‌آید اولین چیزی که به ذهن می‌رسد انواع ماهی‌ها و میگوی تازه است. اما باید بدانید سوغات بندر به ماهی خلاصه نمی‌شود. از میوه‌هایی مانند خرما و گوآوا گرفته تا لباس‌های گلابتون دوزی شده و چنبه تنها بخشی از سوغاتی‌هایی هستند که می‌توانید از بندر عباس خریداری کرده و با خود به یادگار ببرید.

فرودگاه بین المللی بندر عباس

فرودگاه بین‌المللی بندر عباس با مساحت 4.481 هکتار به بهره برداری رسید. این فرودگاه دو بانده فقط 5.8 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. این فرودگاه، یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های بین المللی جنوب ایران محسوب می‌شود که روزانه پذیرای 21 پرواز داخلی و بین المللی می‌باشد.

بلیط ارزان هواپیما بندر عباس

قیمت بلیط هواپیما بندر عباس در اثر عواملی مانند ایرلاین ارائه دهنده پرواز، کلاس پروازی، نوع پرواز و...متغییر است. برای خرید بلیط ارزان هواپیما بندر عباس باید به تمام این عوامل توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر بخواهید در طول زمستان و ایام تعطیل به بندر عباس سفر کنید، با توجه به زیاد شدن تقاضای سفر باید بلیط هواپیمای گران‌تری را بخرید ولی اگر در اواخر بهار و ایام غیر تعطیل، همین سفر را انجام دهید بلیط هواپیما ارزان‌تری را خواهید خرید. 

نکاتی که برای خرید بلیط هواپیما ارزان بندر عباس باید رعایت کنید.

1- فصل پرواز: همان طور که در مثالی ساده به اختصار توضیح دادیم زمانی که برای سفر به بندر عباس انتخاب می‌کنید تأثیر به سزایی بر قیمت بلیط هواپیما بندر عباس دارد. اگر مجبور نیستید در زمان خاصی در بندر عباس حضور داشته باشید، بهتر است زمانی را که مسافران کم تری به بندر سفر می‌کنند را برای سفر به این شهر انتخاب کنید. همین طور به جای تعطیلات آخر هفته، در روزهای میانی هفته به سفر بروید. همین تغییرات کوچک، تفاوت‌های بزرگی را در قیمت بلیط هواپیما بندر عباس ایجاد می‌کند. 

2- کلاس پروازی: بلیط هواپیما بندر عباس در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی عرضه می‌شوند. درست است که خدمات کلاس بیزینس خیلی بیش‌تر از اکونومی می‌باشد اما گران‌تر هم هست. اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان بندر عباس هستید بهتر است از کلاس پروازی اکونومی استفاده کنید.

3- نوع بلیط: بلیط هواپیمای بندر عباس در سه نوع سیستمی، چارتر و لحظه آخری عرضه می‌شود. بلیط‌های سیستمی بلیط‌هایی هستند که توسط ایرلاین‌ها عرضه می‌شوند. برای خرید بلیط سیستمی می‌توانید دو ماه پیش از پرواز اقدام نمائید. قیمت این بلیط ها معمولاً ثابت هستند. از مزایای این نوع بلیط می‌توان به امکان تغییر نام، تغییر تاریخ و کنسلی (با کسر جریمه) اشاره نمود. در ضمن بلیط کودکان در این نوع بلیط نیم بها می‌باشد. در مسیر‌های پر ترددی مانند بندر عباس دیده می‌شود که شرکت‌های مسافرتی تمام یا قسمتی از بلیط‌های یک هواپیما را برای مدتی مشخص پیش خرید می‌کنند. به این نوع بلیط، بلیط چارتری گفته می‌شود. بلیط‌های چارتری معمولاً نوسان قیمتی بالایی دارند و اغلب ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی هستند. شما دو هفته پیش از پرواز می‌توانید برای خرید بلیط‌های چارتر اقدام کنید. توجه داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما کودکان و بزرگسالان در این نوع بلیط برابر می‌باشد. توجه داشته باشید که اگر در زمان اوج سفر می‌خواهید به بندر عباس سفر کنید با خرید بلیط سیستمی، بلیط هواپیما ارزان‌تری خواهید خرید.

بلیط لحظه آخری ارزان‌ترین بلیط هواپیما بندر عباس می‌باشد. بلیط لحظه آخری همان بلیط‌های سیستمی و چارتر هستند که تا ساعاتی پیش از پرواز به فروش نرفته‌اند. در چنین زمانی ایرلاین‌ها و شرکت‌های چارتر کننده‌ی بلیط برای جلوگیری از ضرر بیشتر، بلیط‌ها را با قیمتی پائین‌‍تر به فروش می‌رسانند. خدمات این نوع بلیط با بلیط‍‌های اولیه هیچ فرقی نمی‌کنند. تنها تفاوت در زمان عرضه آن‌ها می‌باشد. اگر می‌توانید به سرعت برای سفر آماده شوید بلیط لحظه آخری مناسب‌ترین بلیط برای شما می‌باشد. البته نباید این نکته را فراموش کنید که در ایام اوج سفر مانند تعطیلات عید نوروز این بلیط‌ها گران هم می‌شوند و گاهی قیمت نجومی پیدا می‌کنند. اگر قصد سفر در چنین ایامی را دارید پیشنهاد می‌کنیم بلیط هواپیما بندرعباس خود را از قبل رزرو نمائید.

4- ایرلاین ارائه کننده بلیط هواپیما بندرعباس: در حال حاضر ایرلاین‌های مختلفی در کشور مشغول به فعالیت می‌باشند که اکثر آن‌ها به بندر عباس پرواز دارند. پیشنهاد می‌کنیم بر ایرلاین خاصی تأکید نداشته باشید و در زمان سفر، قیمت بلیط‌های مشابه را در ایرلاین‌های مختلف بررسی کنید و ارزان‌ترین بلیطی را که با شرایط شما هماهنگی دارد خریداری کنید.

5- خرید تور: می‌خواهیم توجه شما را به این نکته جلب کنیم که معمولا آژانس‌های مسافرتی با ایرلاین‌ها و هتل‌های شهر مقصد قرارداد دارند و خدمات آن‌ها را با قیمت پائین‌تری خریداری می‌کنند. سایت سه کلیک تورهای بندر عباس خود را با قیمتی مناسب در اختیار مسافران قرار می‌دهد. شما با خرید تور بندر عباس از سایت سه کلیک می‌توانید بلیط هواپیما را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری نمائید. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها