کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرکت پژو لوکس‌تر می‌شود


کد خبر : ۸۰۹۷۱دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰:۱۴۱۰۱۲۹ بازدید

پژو با هدف معرفی هویتی لوکس‌تر، آرم خود را تغییر داد. نشان جدید سپری است که سر یک شیر روی آن قرار دارد و با الهام از آرم شرکت ...
شرکت پژو لوکس‌تر می‌شودشرکت پژو لوکس‌تر می‌شود

پژو با هدف معرفی هویتی لوکس‌تر، آرم خود را تغییر داد. نشان جدید سپری است که سر یک شیر روی آن قرار دارد و با الهام از آرم شرکت در دهه شصت میلادی طراحی شده است.

این نشان اولین بار سه سال پیش و در کانسپتی الکتریکی نمایش داده شد که پژو با الهام از مدل ۵۰۴ خود در دهه هفتاد میلادی ساخته بود. پژو می‌گوید آرم جدیدش مانند این کانسپت یادآور سابقه طولانی این کارخانه فرانسوی در خودروسازی و آغاز مسیری تازه برای پژو است که در نتیجه آن محصولات کارخانه لوکس‌تر شده و با موتور الکتریکی ساخته خواهد شد.

پژو اکنون بخشی از گروه خودروسازی استلانتیس است که از ترکیب دو شرکت PSA و فیات-کرایسلر تاسیس شده و چهارمین خودروساز بزرگ جهان است. نقش پژو در این گروه، تولید ماشین‌هایی است که با محصولات گران‌تر خودروسازان آلمانی رقابت کند.

نسل جدید مدل ۳۰۸، اولین مدلی است که با آرم جدید به بازار عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این هچ‌بک که رقیب اصلی فولکس‌واگن گلف است، از نظر ظاهری کاملا متحول شده و اولین مدلی است که با تعریف تازه پژو تولید می‌شود.ش



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها