کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت انواع دستگاه جوجه کشی دماوند


کد خبر : ۸۰۹۴۹یکشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲:۲۶۱۵۴۲ بازدید

در شرایطی که تحریم های گسترده و مشکلات اقتصادی سفره خانوار ایرانی را کوچک کرده توجه به اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای خانواده ها ...
قیمت انواع دستگاه جوجه کشی دماوندقیمت انواع دستگاه جوجه کشی دماوند

در شرایطی که تحریم های گسترده و مشکلات اقتصادی سفره خانوار ایرانی را کوچک کرده توجه به اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای خانواده ها اهمیت دو چندانی پیدا کرده است. در این میان شغل هایی که به تامین مایحتاج غذایی خانواده می پردازند مورد توجه بیشتر واقع شده و علی رقم درآمد خوب برای سرمایه گذار، می تواند به امنیت غذایی جامعه کمک کند.

تولید گوشت پرندگان در واحد های کوچک خانگی، روستایی و نیمه صنعتی یکی از مشاغلی است که در کشور ایران و حتی کشورهای همسایه هم اقلیم با ایران بسیار مورد اقبال عمومی قرار گرفته و موجب گسترش بازار این محصولات شده است.

در کنار پرورش مرغ بومی، پرورش بلدرچین، غاز، بوقلمون، اردک و سایر پرندگان که فرصت های مناسبی برای سرمایه گذاری در تولیدات پروتئینی و لبنی هستند، نیاز به تجهیزات صنعتی پرورش دهندگان هم بازار گستردهی در بخش صنعت کشور ایجاد کرده که شرکت های زیادی با استفاده از دانش فنی و تجربه های صنعت گران اقدام به تامین نیاز های این بخش می کنند.

شرکت استارتاپی بلدرچین دماوند از سال 1383 فعالیت های تحقیقاتی خودش را در صنعت پرورش طیور آغاز کرده است. این شرکت در آستانه سال 1400 با ارائه جدید ترین دستگاه جوجه کشی خانگی ایرانی ( دستگاه جوجه کشی داتیکس 5 )، برای پرورش دهندگان طیور یک برند جذاب تولید کننده دستگاه جوجه کشی به شمار می رود.

قیمت دستگاه های جوجه کشی

قیمت مناسب دستگاه های جوجه کشی دماوند در کنار کیفیت بالای محصولات این شرکت، ما را ترقیب کرده تا در این بخش به بررسی دقیق تر قیمت دستگاه های جوجه کشی دماوند بپردازیم.

برای یک مزرعه پرورش پرندگان در هر مقیاسی که باشد، داشتن یک دستگاه جوجه کشی از اهمیت بالایی برخوردار است. دستگاه های جوجه کشی براساس ظرفیت تخم پرندگان در سه گروه خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی دسته بندی می شوند.

دستگاه های جوجه کشی تولید شده در کارخانه شرکت بلدرچین دماوند در دوسته نیمه صنعتی و خانگی تولید شده و دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند در بازه قیمتی 2.700.000 تومان تا 12.500.000 تومان در اسفند 1399 است.

لیست قیمت دستگاه جوجه کشی

قیمت دستگاه جوجه کشی 56 عددی

جدیدترین محصول شرکت دماوند دستگاه جوجه کشی خانگی مدرن داتیکس 5 با ظرفیت 56 عدد تخم مرغ و 156 عدد تخم بلدرچین،30 عدد تخم غاز و 42 عدد تخم بوقلمون با قیمت 2.700.000 تومان اشت که رقیبی جدی برای دستگاه های مشابه شرکت کره ای آرکام هست. سنسورهای سوئیسی و تایوانی ، سیستم کواد فن و طراحی خاص و زیبای این محصول و نداشتن مشابه داخلی (هم رده کیفیتی و ظرفیتی) ارزش خرید بالایی برای داتیکس 5 ایجاد کرده است.

دستگاه جوجه کشی داتیکس

 

قیمت دستگاه جوجه کشی 1850 عددی

دستگاه dq200 با ظرفیت 1850 تخم مرغ بالاترین ظرفیت تولیدی دستگاه های جوجه کشی شرکت دماوند است، که قابلیت ستر و هچر همزمان و یا ستر و هچر در یک دستگاه را دار. این دستگاه پرطرفدار برای واحد های نیمه صنعتی طیور مثل پرورش دهنگان بلدرچین، مرغ بومی و اردک و کبک و ... دارای قیمت 12.500.000 تومان و یک سال گارانتی است.

شرکت بلدرچین دماوند با استفاده از تکنولوژی سنسور رطوبت تر و خشک مدعی است مهمترین مشکل هچر من ها را که خرابی و خطای سنسور رطوبت است برطرف کرده و با تنها رقیب داخلی خود که بخشی از این فناوری را در اختیار دارد ( شرکت ماشین طیور جویبار) از نظر قیمت بسیار فاصله دارد.

قیمت دستگاه جوجه کشی 926 عددی

دستگاه جوجه کشی  dq170 با ظرفیت 926 عدد تخم مرغ و 350 عدد تخم غاز و 2100 عدد تخم بلدرچین مجهز به فناوری سنسور رطوبت تر و خشک و چرخش آهسته با قیمت 11.000.000 تومان هم اقبال خوبی از سوی پرورش دهندگان طیور از جمله پرورش دهندگان غاز داشته و آمار بالای جوجه درآوری غاز با این دستگاه زبان زد فعالان این صنعت شده است. قیمت 11 میلیونی این دستگاه با توجه به ظرفیت نشان می دهد شرایط سختی را با سایر رقبای داخلی خود دارد.

قیمت دستگاه جوجه کشی 420 و 588 عددی

دستگاه جوجه کشی dq150 بلدرچین دماوند با قیمت 5.800.000 تومان  و دستگاه dq100 با قیمت 5.200.000 تومان دو دستگاه با ظرفیت متوسط تولیدی این کارخانه محسوب می شوند که هر دو مدل از پر فروش های بازار دستگاه جوجه کشی ایران محسوب می شوند.

آنچه تا اینجای کار مشخص است، بلدرچین دماوند با استفاده از یک فرمول قیمت گذاری منطقی و حساب شده در مقایسه با رقبای هم رده داخلی و خارجی در بازار فروش دستگاه جوجه کشی توانسته توجه اقشار مختلف مصرف کننده ماشین جوجه کشی را به خود جلب نماید. همچنین با ورود دستگاه جدید داتیکس 5 و قیمت 2.700.000 تومانی آن پیام مهمی برای بازار ارسال کرد که بلدرچین دماوند می تواند با تکمیل سبد محصولات خود سهم مهمی در بازار آتی دستگاه های جوجه کشی ایران، خاورمیانه و حتی فراتر از آن را داشته باشد.

قیمت دستگاه جوجه کشی 210 عددی

دستگاه جوجه کشی dq50  یک ماشین جوجه کشی خانگی فول به شمار می رود که با قیمت 4.200.000 تومان در بازار عرضه می شود. مجهز بودن به بخار ساز دیسکی و سیستم کنترل plc_dqig باعث شده تا هر انچه دستگاه های بزرگتر مثل dq100 , dq150  دارند در اختیار این دستگاه جمع و جور خانگی باشد و یک دستگاه فول آپشن خانگی ارزان قیمت به حساب بیایند.

قیمت دستگاه جوجه کشی 126 عددی

در نهایت به بررسی قیمت دستگاه جوجه کشی خانگی ارزان در دو مدل  dq30 , dq40 خواهیم پرداخت، dq40 یا همان دستگاه معروف 126 عددی تخم مرغ شرکت دماوند که حتی با ارائه پرچم دار جدید شرکت دماوند، داتیکس 5 به بازار هنوز هم محبوبیت خود را در بازار دارد و با قیمت 3.000.000 تومانی به صرفه ترین دستگاه جوجه کشی بازار ایران است.

قیمت دستگاه جوجه کشی 84 عددی

دستگاه dq30 با ظرفیت 84 عددی مرغ با قیمت 2.800.000 تومان کوچک ترین دستگاه تولیدی شرکت بلدرچین دماوند است که به عنوان دستگاه جوجه کشی ارزان بلدرچین دماوند در قالب بدنه فلزی بوده و با توجه به ورود دستگاه داتیکس احتمال اعلام پایان تولید این محصول از سوی کارخانه دماوند وجود دارد. هرچند مسئولان این کارخانه تا به حال به طور رسمی از خروج این محصول از خط تولید صحبتی نکرده اند.

در بازار خرید و فروش دستگاه های جوجه کشی با توجه به پشتیبانی 5 ساله و گارانتی 1 ساله محصولات این شرکت، بالاترین اقبال برای دستگاه های دماوند بوده و با توجه به سال تولید محصول ما بین 15 تا 40 درصد پایین تر از قیمت صفر ماشین جوجه کشی معامله می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های جوجه کشی و همچنین کسب مشاوره رایگان جوجه کشی انواع پرندگان می توانید به سایت بلدرچین دماوند مراجعه کنید یا با بلدرچین دماوند تماس بگیرید. تلفن: 0217795541



اخبار مرتبط

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب