کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرمایه گذاران کدام بازارها بیشترین ضرر را کردند؟


کد خبر : ۸۰۸۷۴شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷:۱۵۳۸۸۹ بازدید

بیشترین ضرر در هفته ای که گذشت، نصیب بازیگران سکه شد؛ ربع سکه حدود 4.6 درصد از ارزش خود را از دست داد و سکه امامی افت 4.3 درصدی ...

بیشترین ضرر در هفته ای که گذشت، نصیب بازیگران سکه شد؛ ربع سکه حدود 4.6 درصد از ارزش خود را از دست داد و سکه امامی افت 4.3 درصدی را به ثبت رساند. کمترین افت در میان بازارهای مختلف نیز برای دلار به ثبت رسید که کمی بیش از ۲ درصد افت قیمت را تجربه کرد.

به گفته فعالان، بخشی از افت قیمتی بازارهای سکه و دلار ناشی از اخبار مثبتی بود که در ابتدای هفته منتشر شد. توافق با آژانس بین المللی انرژی اتمی و بالا رفتن احتمال آزادسازی منابع ارزی ایران از کشورهای کره جنوبی و ژاپن موجب شد که عده زیادی در بازارهای ارز و سکه فروشنده شوند. در کنار دلار و سکه، معامله گران طلا نیز عمدتا در موقعیت فروش قرار داشتند و تحت تاثیر این مساله، طلای ۱۸ عیار نیز بیش از ۳ درصد افت قیمت را به ثبت رساند. در بازار سهام نیز کاهش انتظارات تورمی و نااطمینانی سرمایه گذاران برای برگشت به بازار دو عاملی بودند که از افت شاخص کل حمایت کردند. شاخص کل بورس در هفته گذشته ۲.۶ درصد افت قیمت را به ثبت رساند.

ورود خریداران به بازار

در حالی که از ابتدای هفته بازارها تحت فشار فروش بودند، از اواخر هفته روند جدیدی در معاملات آغاز شد. طی این روند، سکه به کانال ۱۱ میلیون تومانی بازگشت و دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومانی شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها