کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویر اولیه از کیا اسپورتیج 2022 منتشر شد


کد خبر : ۷۹۹۸۲سه شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰:۳۳۱۴۳۹۶ بازدید

با لو رفتن تصاویر خودروی آزمایشی کیا اسپورتیج 2022، اکنون رندر جدیدی بر پایه‌ی آن منتشر شده است که جزئیات بیشتری از این خودرو را نشان می‌دهد.
تصاویر اولیه از کیا اسپورتیج 2022 منتشر شدتصاویر اولیه از کیا اسپورتیج 2022 منتشر شد

با لو رفتن تصاویر خودروی آزمایشی کیا اسپورتیج 2022، اکنون رندر جدیدی بر پایه‌ی آن منتشر شده است که جزئیات بیشتری از این خودرو را نشان می‌دهد.

در روزهای گذشته بود که کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ (Kia Sportage 2022) در جدیدترین مراحل آزمایش دیده شد. در این تصاویر پوشش استتاری مانع از درک جزئیات خودرو می‌شد اما اکنون یک طراح خودروهای مفهومی که سابقه‌ی خوبی در نمایش جزئیات پیش از عرضه‌ی رسمی دارد، بر پایه‌ی عکس‌های جاسوسی، رندر تازه‌ای از این خودرو منتشر کرده است.

خط تولید خودروهای شاسی‌بلند کیا در سال ۱۹۹۳ و با معرفی نخستین اسپورتیج آغاز به‌کار کرد. از آن زمان کیا به تولیدکننده‌ای شاخص در صنعت خودرو تبدیل شده و اسپورتیج هم به عنوان یک شاسی‌بلند نسبتا لوکس، به بلوغ رسیده است. در عین حال این برند متعلق به گروه هیوندای همچنان در حال تلاش برای توسعه‌ی سهم خود در بازار است و می‌توان ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های گسترده برای اسپورتیج و شاسی‌بلند لوکس تلوراید (Telluride) را نشانه‌ی آن دانست. این شرکت همچنین گزینه‌ای قوی برای تولید خودروی اپل محسوب می‌شود.

2izv6d6lb9w8x6f9cwg.jpg

پیش از این هم تصاویری از کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ هنگام آزمایش در پیست رانندگی «نوربورگ‌رینگ» (Nurburgring) در پوشش استتاری قوی دیده شده بود که رندرهای آن هم منتشر شد اما اکنون جزئیات لو رفته‌ی تازه، هیجان انتظار برای رانندگی با این خودروی کراس‌اوور جدید را بیشتر می‌کند.

خودرویی که اکنون لوگوی جدید کیا هم بر آن نقش بسته است. در این تصاویر سرانجام شاهد طراحی چراغ‌های جلوی بسیار منحصربه‌فرد خودرو هستیم و فقط زمان نشان می‌دهد که آیا کیا در طراحی نهایی خود تا این اندازه جسورانه عمل خواهد کرد یا خیر.

اسپورتیج ۲۰۲۲ پلتفرم و سیستم انتقال قدرت مشترک با هیوندای توسان دارد و انتظار می‌رود که گزینه‌های مختلف موتور برای طیف گسترده‌ی مشتریان ارائه شود و بدین ترتیب شاهد موتورهای بنزینی معمول، گزینه‌های هیبریدی و شاید حتی یک اسپورتیج الکتریکی باشیم. این پلتفرم مشترک و انعطاف‌پذیر به کیا امکان می‌دهد تا دقیقا چیزی را که مشتریان به دنبال آن هستند، ارائه دهد و از سویی از هزینه‌های توسعه‌ی مدل‌های گوناگون بکاهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها