کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاسی‌بلند جدید گروه بهمن با نام فیدلیتی وارد بازار خواهد شد


کد خبر : ۷۹۶۵۸پنجشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹:۳۷۲۸۸۳۶ بازدید

براساس آخرین خبرهای رسمی، ظاهرا بهمن موتور می‌خواهد جتور X70S را با برندی کاملا جدید در بازار کشورمان عرضه کند؛ برندی که هیچ ...
شاسی‌بلند جدید گروه بهمن با نام فیدلیتی وارد بازار خواهد شد شاسی‌بلند جدید گروه بهمن با نام فیدلیتی وارد بازار خواهد شد

براساس آخرین خبرهای رسمی، ظاهرا بهمن موتور می‌خواهد جتور X70S را با برندی کاملا جدید در بازار کشورمان عرضه کند؛ برندی که هیچ نام و نشانی از چری ندارد و حتی در صورت تداوم شرایط تحریم، مانعی بر سر ادامه تولید این خودرو نباشد. آنطور که منابع خبری اعلام کرده‌اند، نام این برند جدید را «فیدلیتی» یا FIDELITY اعلام کرده‌اند. البته صحت این خبر مشخص شده و بهمن موتور نیز بتازگی تیزر این محصول را منتشر کرده است.


محصول جدید بهمن موتور

برخی منابع خبر داده‌اند شرکتی که در پشت‌پرده واردات جتور به ایران ایستاده، بهمن موتور است. همان شرکتی که با مونتاژ دیگنیتی پرایم، همکاری‌اش را با برند دانگ‌فنگ شروع کرده و حالا نیز به سراغ جتور X70S یا همان فیدلیتی رفته است.

2brrbd73jq60fiz8ft4u.jpg

جتور، برندی لوکس در چین

جتور X70 در ابتدا در چین فقط با موتور 1.5 لیتری توربوشارژی عرضه می‌شد که حدود 156 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد. این مدل را می‌توانستید با گیربکس 5 دنده دستی یا 8 دنده اتومات سفارش دهید. 

اما از سال 2019، موتور 1.6 لیتری توربوشارژ جدیدی را در اختیار خریداران جتور X70S نیز گذاشت؛ موتوری با قدرت تقریبی 197 اسب بخار و گشتاوری معادل 290 نیوتن متر که فقط و فقط با گیربکس 7 دنده دوکلاچه اتومات قابل سفارش است.

نکته مهم دیگر اینکه موتور 1.5 لیتری جتور با کد SQRE4T15C شناخته می‌شود و کد موتور 1.6 لیتری آن هم SQRF4J16 است. بنابراین این دو موتور، همان موتورهایی است که هم‌اکنون نیز چری برای خانواده آریزو و تیگو از آنها استفاده می‌کند.

خودرو جدید "فیدلیتی" به زودی توسط گروه بهمن به بازار عرضه خواهد شد ولی اطلاعات رسمی آن را هنوز منتشر نکرده است..



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها