کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دویچه بانک به همکاری‌های مالی خود با ترامپ پایان می‌دهد


کد خبر : ۷۹۵۹۷سه شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲:۰۷۲۹۲۳ بازدید

ارزش برند ترامپ در بازارهای بورس میلیاردها دلار بود. ترامپ با عملکرد خود به شرکت خانوادگی ترامپ آسیب زیادی رسانده ...
دویچه بانک به همکاری‌های مالی خود با ترامپ پایان می‌دهددویچه بانک به همکاری‌های مالی خود با ترامپ پایان می‌دهد

ارزش برند ترامپ در بازارهای بورس میلیاردها دلار بود. ترامپ با عملکرد خود به "شرکت خانوادگی ترامپ" آسیب زیادی رسانده است. دویچه بانک نیز اعلام کرده که به همه فعالیت‌های مالی و بانکی خود با این شرکت خاتمه می‌دهد.

دونالد ترامپ نه تنها به حیثیت سیاسی خود آسیب رسانده است، بلکه به شرکت خانوادگی "ترامپ" نیز از منظر اقتصادی لطمه سنگینی زده است.

روزنامه اقتصادی آلمانی هندلزبلات امروز سه‌شنبه ۲۳ دی (۱۲ ژانویه) با انتشار گزارشی از پایان همکاری دویچه بانک با شرکت ترامپ خبر داده است.

در این گزارش آمده است که عملکرد روزهای گذشته دونالد ترامپ از ارزش "برند ترامپ" به‌شدت کاسته است. بنا بر این گزارش پس از آنکه دونالد ترامپ هفته گذشته هواداران خود را به حمله به ساختمان کنگره ترغیب کرده، بسیاری از شرکت‌های بزرگ اقتصادی از همکاری با او سر باز زده‌اند.

یکی از شرکت‌ها و مؤسسات بزرگی که از قطع همکاری‌های خود با شرکت ترامپ سخن گفته، دویچه بانک است. دویچه بانک بزرگ‌ترین تأمین‌کننده مالی دونالد ترامپ و شرکت او محسوب می‌شود. هندلزبلات در ادامه گزارش خود نوشته است که دویچه بانک از این پس هیچ همکاری با شرکت ترامپ انجام نخواهد داد.

دویچه بانک در توضیح خود یادآور شده است که مسئولان این بانک نسبت به بازگشت پول خود از سوی شرکت ترامپ مطمئن نیستند. سخنگوی دویچه بانک، از ارائه توضیح بیشتری پیرامون تصمیم این بانک مبنی بر قطع همکاری با ترامپ خودداری ورزیده است.

باید یادآور شد که دویچه بانک در مجموع حدود ۳۴۰ میلیون دلار وام وصول‌نشده از شرکت ترامپ دارد. دونالد ترامپ شخصا پرداخت این پول را تضمین کرده است.

این وام‌ها مربوط به سه پروژه ایجاد کلوب گلف میامی، هتل لوکس واشگنتن و هتلی است که در شیکاگو ایجاد شده است.

موعد پرداخت این سه وام در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است. شرکت ترامپ تا کنون اصل این وام‌ها را پرداخت نکرده و تنها بهره‌بانکی را به حساب دویچه بانک واریز کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها