کانال تلگرام ایران جیب

آرم جدید کیا در مراسم بزرگ آتش‌بازی در شهر اینچئون کره‌جنوبی

کدخبر:۷۹۵۶۱دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹:۳۲۱۲۵۴۱ بازدید

کیا با برگزاری یک مراسم بزرگ آتش‌بازی از آرم جدید خود رونمایی کرد. این نشان تازه بخشی از استراتژی کارخانه کره‌ای است که می‌خواهد هویتی ...
آرم جدید کیا در مراسم بزرگ آتش‌بازی در شهر اینچئون کره‌جنوبی

کیا با برگزاری یک مراسم بزرگ آتش‌بازی از آرم جدید خود رونمایی کرد. این نشان تازه بخشی از استراتژی کارخانه کره‌ای است که می‌خواهد هویتی تازه برای خود تعریف کند.

این استراتژی تازه برنامه S نامیده شده و قرار است جزییات آن به زودی اعلام شود. در چارچوب این برنامه، کیا می‌خواهد مردم این کارخانه را به جای تولید‌کننده ماشین‌های ارزان به چشم یک شرکت پیشرو در فن‌آوری ببینند. حرکت به سمت ساخت ماشین‌های الکتریکی هم بخش دیگری از این برنامه است. قرار است کیا در پنج سال آینده یازده مدل الکتریکی تولید کند.
kris1k8x5r173v8ub4w.jpg
در نشان جدید حلقه بیضی برداشته شده و حروف نام شرکت با خطوطی موازی، نشان جدید را شکل داده‌اند. کیا می‌گوید این لوگو "تناسب و ریتم" را به ذهن می‌آورد. همزمان کیا شعار پیشین خود "نیروی غافلگیر کردن" را هم عوض کرده و شعار تازه "جنبش الهام‌بخش" را انتخاب کرده است.

هفته گذشته کارخانه جنرال موتورز هم پس از چند دهه نشان خود را تغییر داد. در ۱۱۳ سالی که از تاسیس جنرال‌موتورز می‌گذرد، این پنجمین باری است که این شرکت لوگوی خود را تغییر می‌دهد. جنرال‌موتورز بار قبل در سال ۱۹۶۴ نشانش را عوض کرده بود.

جنرال‌موتورز کماکان حروف اول نام خود را در نشان تازه نگه‌ داشته، اما این بار به جای حروف بزرگ از حروف کوچک استفاده کرده و خطی که در آرم قدیمی زیر این دو حرف کشیده شده بود، حالا تنها زیر حرف m است.
n5cngffxrochnhktm6zm.jpg

در نشان جدید، طیف آبی کمرنگ نمایانگر آسمان است که در آینده به خاطر استفاده از ماشین‌های الکتریکی پاکیزه خواهد بود. استفاده از حروف کوچک و گرد شدن گوشه‌های مربع هم حس مدرن‌ و صمیمی بودن را به بیننده می‌دهد.

هدف جنرا‌ل‌موتورز از تغییر نشان، نمایش تحول بزرگی است که در این کارخانه در جریان است. برنامه جدید کارخانه این است که با شکست دادن تسلا به بزرگ‌ترین تولید‌کننده خودروهای الکتریکی در آمریکا تبدیل شود.

جنرال‌موتورز برای رسیدن به این هدف قصد دارد ۲۷ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند و تولید خودروهای الکتریکی خود را تا سال ۲۰۲۵ به یک میلیون دستگاه در سال برساند. در چارچوب این برنامه قرار است سی ماشین الکتریکی در زیرمجموعه‌های این شرکت تولید شود.

بزرگ‌ترین مانع برای رسیدن به این هدف، علاوه بر تسلا، شرکت فولکس‌واگن است. کارخانه آلمانی با هدفی مشابه به سرعت در حال عرضه ماشین‌های الکتریکی است و می‌گوید تا سال ۲۰۲۲ به فروش یک میلیون دستگاه در سال خواهد رسید.

تسلا هم قرار است تا پنج سال آینده یک مدل ارزان‌تر به بازار عرضه کند و برنامه‌هایش برای ورود به بازارهای جهانی را به سرعت پیش می‌برد. ایلان ماسک، مدیر این کارخانه، هفته گذشته به خاطر افزایش قیمت سهام تسلا ثروتمندترین فرد جهان شد.

کارگزاری فارابی



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:


عالیس

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
کارگزاری فارابی