کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شیوه‌های کسب درآمد دیجیتال را از نت کوین کپیتال بیاموزید


کد خبر : ۷۸۷۷۰یکشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷:۴۵۹۳۵ بازدید

چند وقتی است که ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از این راه بر سر زبان‌ها افتاده و بسیاری از افراد دوست دارند که برای بالا بردن سطح درآمد خود این راه را امتحان کنند. این اشتیاق ...

اطلاع رسانی تبلیغاتی / چند وقتی است که ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از این راه بر سر زبان‌ها افتاده و بسیاری از افراد دوست دارند که برای بالا بردن سطح درآمد خود این راه را امتحان کنند. این اشتیاق ناشی از تبلیغات گسترده برای کسب درآمد دلاری از این طریق و بالا رفتن لحظه‌ای قیمت دلار بوده است. به همین دلیل بسیاری از افراد بدون داشتن اطلاع و آگاهی کافی از این فضا و بدون هیچ دانش تخصصی وارد حوزه درآمدزایی دیجیتال شدند. همین موضوع باعث شد که بیشتر افراد نه تنها از این راه به درآمد دلاری نرسند، بلکه مختصر سرمایه خود را نیز از دست بدهند.

به همین دلیل نت کوین کپیتال تصمیم گرفت که یک بسته پیشنهادی را برای شما آماده کند. بسته‌ای که با استفاده از آن می‌توانید در عین مشارکت در حوزه تحقیقات و توسعه، از فضای سودآور بلاکچین و ارزهای دیجیتال بهره ببرید. پس اگر می‌خواهید برای رسیدن به درآمد دلاری بهترین و کوتاه‌ترین راه را پیش بگیرید، تا انتها با این مقاله همراه شوید.

کمی با نت کوین کپیتال آشنا شوید

تیم سازنده نت کوین کپیتال با هدف کارآفرینی، کسب درآمد و فعالیت در حوزه فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بدیع اقدام به ساخت یک مگاترند کردند. حوزه اصلی فعالیت این مگاترند فین تک و هوش مصنوعی است و بستر فعالیت آن نیز در محدوده بلاکچین است. بنای اصلی در نت کوین کپیتال و شهر آرمانی تیم سازنده آن، ایجاد بهترین ابزارها برای رسیدن به یک درآمد ثابت و درعین‌حال نسبتا زیاد است.

به عبارت بهتر نت کوین کپیتال یک استارتاپ است که زمینه اصلی فعالیت آن تولید ارزهای دیجیتال است. ارزهایی که در این تیم ارائه می‌شوند، با ارزش‌گذاری در سطح جهانی قابل معامله هستند. اهداف نت کوین کپیتال به اجاره ماینر یا خریدوفروش ارز دیجیتال خلاصه نمی‌شود. بلکه اعضای این تیم در تلاش هستند تا با ساخت CPU، زبان برنامه‌نویسی و سیستم‌عامل مبتنی بر بلاکچین یک دنیای کاملا تخصصی برای فعالیت در این حوزه بنا کنند. دنیایی که در نهایت قرار است به ساخت یک ابر کامپیوتر منجر شود. ابر کامپیوتری که با ساخت آن دیگر مدیریت حساب‌های دیجیتال کار چندان دشواری نیست.

در حال حاضر تمرکز تیم نت کوین کپیتال پیاده‌سازی یک ایده جدید در جلب مشارکت و سرمایه در ICO است. شما می‌توانید سهم مشارکت خود را از طریق توکن‌های رایگان NCC که بر روی بلاکچین ترون فعال هستند، به صورت ایردراپ دریافت کنید. به این ترتیب با استفاده از ایده‌های جدید تیم سازنده نت کوین کپیتال می‌توانید در توسعه سخت‌افزار و نرم‌افزار مشارکت داشته و از این طریق سود خوبی را به دست آورید.

با استفاده از نت کوین کپیتال چگونه می‌توان به درآمد رسید؟

برای کسب درآمد با استفاده از ایده‌های نوین نت کوین کپیتال تنها کافی است که در این استارتاپ مشارکت کنید. به این ترتیب شما به‌صورت رایگان صاحب چند توکن NCC خواهید شد. پس از دریافت توکن‌ها زمان آن فرا رسیده که فعالیت خود را در سیستم دیفای کلید بزنید. با این کار شما عضوی از چرخه اقتصاد غیرمتمرکز خواهید شد. البته به یاد داشته باشید که پیمودن این گام‌ها زمانی امکان‌پذیر است که شما یک کیف پول ترون برای خود ساخته باشید.

یکی از ایده‌های نوین تیم نت کوین کپیتال برای رسیدن به درآمد در بازار ارزهای دیجیتال، وام‌دهی است. در این روش وام‌گیرنده استارتاپ و وام‌دهنده شما هستید. استارتاپ برای سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی مختلف بخشی از ارزهای دیجیتال شما را از شما قرض گرفته و در ازای آن به‌صورت ماهیانه به شما سود پرداخت می‌کند. سود به دست آمده حاصل از سرمایه‌گذاری همه ارزهای دیجیتال وام داده شده در بازارهای دیجیتال است و به نسبت میان وام‌دهندگان تقسیم می‌شود.

پس از ارزش‌گذاری ارزهای دیجیتال ارائه شده توسط تیم نت کوین کپیتال، توکن‌ها در دو تا چهار صرافی به مشارکت‌کنندگان عرضه می‌شود. با استفاده از آربیتراژ قیمت، ارزهای دیجیتال ارزش واقعی خود را پیدا کرده و می‌توانند در معاملات شرکت کنند. در این مرحله شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در درگاه‌های پرداخت آنلاین مانند کوین مارکت کپ که از کوین‌ها و توکن‌ها پشتیبانی می‌کنند، درج نمایید. با این کارها همه چیز برای معامله ارزهای دیجیتال فراهم خواهد شد.

وایت پیپر، نقشه گنج نت کوین کپیتال برای رسیدن به درآمد دلاری

نت کوین کپیتال برای رسیدن به یک درآمد خوب و عالی از طریق ارزها و بازارهای دیجیتال برای خود مسیری را ترسیم کرده است. این مسیر در واقع مانند یک خیابان چند لاینه است که اهداف مختلفی مانند کسب درامد، کارآفرینی، توسعه سخت‌افزار و ساخت نرم‌افزارهای جدید در لاین‌های مختلف آن به موازات یکدیگر حرکت می‌کنند. برای درست پیمودن این مسیر و رسیدن به مقصد دلخواه، نیاز به یک نقشه خوب است.

در حال حاضر شما می‌توانید با مراجعه به سایت نت کوین کپیتال فصل اول این کتاب راهنما را با عنوان وایت پیپر مطالعه نمایید. در این نقشه همه فعالیت‌ها و اهداف استارتاپ به خوبی ترسیم شده و دلیل مشارکت در فعالیت‌های مختلف نیز مشخص شده است. اعضای تیم سازنده برای هر چه بهتر روشن کردن این مسیر در حال نگارش فصل دوم هستند.

چه چیزی نت کوین کپیتال را در میان رقبای خود برجسته می‌کند؟

اولویت تیم سازنده نت کوین کپیتال، کاربر یا به عبارت بهتر مشارکت‌کننده است. به همین دلیل در نخستین گام برای همه اعضای خود کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی را در نظر گرفته است. شرکت در این دوره‌ها می‌تواند شما را از یک نیروی مبتدی در بازارهای دیجیتال، به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل کند. در دوره‌های آموزشی نت کوین کپیتال شما می‌توانید انواع روش‌های کسب درآمد در حوزه بلاکچین را بشناسید و در نهایت به عنوان یک نیروی کار ماهر وارد بازار شوید.

علاوه بر این نت کوین کپیتال دنیای ایده‌های جذاب و جدید برای رسیدن به درآمد در بازارهای دیجیتال است. چرا که هدف اصلی این استارتاپ توسعه فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای ایجاد یک سیستم‌عامل، CPU و زبان برنامه‌نویسی جدید و ساخت یک ابرکامپیوتر است. هدفی که رسیدن به آن مدیریت حساب‌ها را بسیار ساده‌تر کرده و سود مشارکت‌کنندگان را افزایش خواهد داد.

عدم نیاز به سرمایه اولیه برای مشارکت در نت کوین کپیتال، یکی دیگر از مصداق‌های مشتری مداری در این استارتاپ است. سهام نت کوین کپیتال بر روی بستر بلاکچین به‌صورت توکن‌های رایگان NCC ارائه می‌شود. در نتیجه شما بدون داشتن سرمایه اولیه می‌توانید در کارهای علمی شرکت کرده و حتی سود دریافت کنید.

یکی از بهترین کارهای علمی این استارتاپ، ساخت رباتی است که توانایی تحلیل بازار ارزهای دیجیتال را دارد. این ربات شما را برای یافتن بهترین زمان ورود به بازار راهنمایی کرده و پیش‌بینی‌های دقیقی را از تغییرات بازار ارائه می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید با داشتن حداقل دانش در این حوزه، بیشترین سود را کسب کنید. برای آشنایی بیشتر با این ربات می‌توانید الگوریتم ربات را مطالعه فرمایید.

سخن پایانی

رونق یافتن بازار ارزهای دیجیتال در دنیای امروز باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده و خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهند. اما کمتر کسی به فکر استفاده از ایده‌های جدید برای رسیدن به درآمد بهتر و آسان‌تر است. نت کوین کپیتال دری تازه به سوی دنیای دیجیتال است که با ایده‌های ناب خود توانسته موفقیت خوبی را در این بازار کسب کند. تنها کافی است به سایت نت کوین کپیتال مراجعه کنید تا دلایل کافی را برای همکاری با این استارتاپ به دست آورید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها