کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واریز وام یک میلیون تومانی به نخستین گروه یارانه‌بگیران


کد خبر : ۷۸۲۶۳شنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶:۵۲۵۹۸۱ بازدید

شهرزاد دانشمندی از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب نخستین گروه از سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر بدون درآمد ثابت خبر داد.
واریز وام یک میلیون تومانی به نخستین گروه یارانه‌بگیرانواریز وام یک میلیون تومانی به نخستین گروه یارانه‌بگیران

شهرزاد دانشمندی از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب نخستین گروه از سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر بدون درآمد ثابت خبر داد.

به گزارش ایران جیب از بانک مرکزی، مدیر اداره اعتبارات این بانک در این باره گفت: حسب مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مقرر شد تسهیلات یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه معیشتی‌بگیر که فاقد درآمد ثابت هستند، پرداخت شود. این افراد با ارسال پیامک به «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» شناسایی و دسته‌بندی و اسامی‌شان به سازمان هدفمندی ارسال می‌شود و متعاقبا به نظام بانکی به‌منظور پرداخت تسهیلات معرفی می‌شوند.

او یادآور شد: روز گذشته نخستین لیست این افراد که چهار میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۵۱ نفر بودند، دریافت شد که با ۱۴۷ هزار و ۲۹۲ یارانه‌بگیر قبلی که جامانده بودند مجموعا به چهار میلیون و ۶۶۱ هزار و ۱۵ نفر تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شد که از محل یارانه معیشتی طی ۳۱ قسط ۳۵ هزار تومانی تسویه خواهد شد. به گفته دانشمندی در صورت ارسال لیست یارانه‌بگیران معیشتی بعدی که فاقد درآمد ثابت هستند از سوی «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» در مراحل بعدی تسهیلات یک میلیون تومانی به افراد جدید هم تعلق خواهد گرفت.  مقام مسوول بانک مرکزی با اشاره به تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شده در مراحل قبلی گفت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا تاکنون ۲۱ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۶۳ نفر از یارانه‌بگیران مشمول دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی شدند که اقساطش از محل یارانه‌هایشان کسر می‌شود. این تسهیلات طی پنج مرحله در تیر و مردادماه سال‌جاری پرداخت شده است.

جزئیات پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی

حسب اعلام مدیریت کل اعتبارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، براساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا بالغ بر ۲۱.۴۲۱.۸۶۳ نفر تا‌کنون از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره‌مند شده‌اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی ۳۱ قسط از حساب یارانه‌ای ایشان کسر شود. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در ادامه حمایت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا و سیستم بانکی از یارانه‌بگیران، تعداد ۴.۵۱۵.۶۵۱ نفر سرپرست خانوار که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند و فاقد درآمد ثابت هستند و تعداد ۱۴۷.۲۹۲ نفر از یارانه‌بگیران که در مراحل قبلی موفق به دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی نشده بودند (مجموعا ۴.۶۶۱.۰۱۵ نفر)، از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها (با اخذ پیامک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) شناسایی و به سیستم بانکی معرفی شدند که تا‌ ساعت ۱۳ پنج شنبه مورخ ۱۳‌ آذرماه ۱۳۹۹ تسهیلات مربوط به حساب ۹۶/ ۹۹درصد از افراد یاد شده واریز شده است. ضمن اینکه امکان واریز تعداد ۱.۹۲۸ فقره تسهیلات به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطاها میسر نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها