کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا امروز سه شنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۷۸۱۵۲سه شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰:۰۶۲۲۰۱ بازدید

در حالی که نگرانی ها در مورد افزایش موارد ابتلا به کرونا سبب خنثی شدن خوش بینی ناشی از ساخت واکسن کرونا شده و بار دیگر سرمایه گذاران ...
بهای طلا امروز سه شنبه در بازارهای جهانیبهای طلا امروز سه شنبه در بازارهای جهانی

در حالی که نگرانی ها در مورد افزایش موارد ابتلا به کرونا سبب خنثی شدن خوش بینی ناشی از ساخت واکسن کرونا شده و بار دیگر سرمایه گذاران را نسبت به حضور در بازار طلا علاقمند ساخته است، قیمت فلز زرد امروز شاهد افزایش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.46 درصد افزایش به 1785 دلار و 5 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه فوریه با 0.34 درصد افزایش به 1787 دلار رسید.

روز دوشنبه فلز زرد شدیدترین افت ماهانه در طی 4 سال گذشته را تجربه کرد و به پایین ترین رقم از دوم ماه جولای یعنی 1764 دلار و 29 سنت رسید.

یک مقام ارشد دولت آمریکا روز دوشنبه گفت، برخی از شهروندان آمریکایی ممکن است قبل از کریسمس واکسن کرونا را دریافت کنند. این خبر سبب شد تا ارزش سهام در بورس های آسیایی افزایش یابد.

اما عاملی که سبب تضعیف مجدد چشم انداز اقتصادی شد، عبور تعداد مبتلایان جدید به کرونا در آمریکا از مرز 1.1 میلیون نفر در هفته گذشته بود.

اکنون سرمایه گذاران روی سخنان جرومی پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در کمیته بانکی سنا متمرکز شده اند که قرار است امروز ایراد شود و احتمالا حاوی سرنخ هایی در مورد مسیر آینده سیاست های پولی بانک مرکزی آمریکا خواهد بود.

هووی لی، اقتصاددان بانک او سی بی سی گفت، اگر کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در طی 2 هفته آینده سیاست های انبساطی بیشتری از خود به اجرا بگذارد، نگرانی ها از تبعات تورمی بار دیگر افزایش خواهد یافت و این می تواند به نفع بازار طلا تمام شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها