کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

الکتریکی شدن تولیدات مازراتی طی 5 سال آینده


کد خبر : ۷۸۰۱۲پنجشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶:۱۴۲۱۹۱ بازدید

مدیرعامل برند مازراتی شرکت فیات-کرایسلر روز سه شنبه اعلام کرد که ظرف 5 سال آینده تمام خودروهای این برند یا به صورت هیبرید یا ...
الکتریکی شدن تولیدات مازراتی طی 5 سال آیندهالکتریکی شدن تولیدات مازراتی طی 5 سال آینده

مدیرعامل برند مازراتی شرکت فیات-کرایسلر روز سه شنبه اعلام کرد که ظرف 5 سال آینده تمام خودروهای این برند یا به صورت هیبرید یا تمام الکتریکی خواهند شد.

دیوید گراسو در یک برنامه فشن وب که توسط روزنامه ایتالیایی میلانو فیانزه برگزار شد، اعلام کرد که اس‌یو‌وی (شاسی بلند) جدید مازراتی «گریکل» که سال آینده به بازار خواهد آمد ابتدا به دو صورت احتراقی و هیبرید عرضه می‌شود.

گراسو با بیان اینکه دو مدل گرن توریسمو و گرن کابریو نیز الکتریکی خواهند شد، گفت که ظرف پنج سال کل خط تولید آنها الکتریکی خواهد شد.

مازراتی اعلام کرده یک نسخه تمام الکتریک اس‌یو‌وی گریکل نیز در مراحل بعدی تولید خواهد شد.


خودروهای هیبریدی هم پاک نیستند

برنامه مازراتی برای تولید خودروهای هیبریدی در حالی است که برخی مدافعان محیط زیست، حذف خودورهای الکتریکی شارژی‌ را خواستار هستند. آن‌ها معتقدند که میزان آلایندگی خودروهای هیبریدی بیش از آن چیزی است که تصور می‌شود.

تحقیقات انجمن «حمل و نقل و محیط زیست» روی سه مدل خودرویی که در طول سال جاری فروش رفته‌اند نشان می‌دهد که بین ۲۸ تا ۸۹ درصد آلودگی این خودروها بیش از عددی است که شرکت‌های سازنده اعلام کرده‌اند.

آن‌ها موضوع خودروهای الکتریکی که شارژ می‌شوند را با خودورهای دیزلی مقایسه می‌کنند. بنابراین این دسته از فعالان محیط زیست نتیجه می‌گیرند که خودروهای هیبریدی هم می‌توانند پاک نباشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها