کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مردم طلا را به هیچ وجه اینترنتی نخرند


کد خبر : ۷۸۰۰۸پنجشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶:۵۸۳۶۹۰ بازدید

بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران به مردم توصیه کرد: حتی المقدور از خرید طلا و جواهر در فضای مجازی خودداری کرده و به صورت ...
مردم طلا را به هیچ وجه اینترنتی نخرندمردم طلا را به هیچ وجه اینترنتی نخرند

بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران به مردم توصیه کرد: حتی المقدور از خرید طلا و جواهر در فضای مجازی خودداری کرده و به صورت فیزیکی به خرید این اقلام گران قیمت اقدام نمایند.

سید محمود فضل آذر شربیانی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه امروزه فضای مجازی و پیج های فروش طلا و جواهر بشدت افزایش یافته است، اظهارداشت: توصیه ما به خریداران این است که تا می توانند از معاملات آنلاین طلا اجتناب نموده و اگر مجبور به خرید در این فضا شدند حتما در شناسایی و اصالت فروشنده اهتمام لازم داشته باشند.

وی افزود: یکی از فاکتورهای شناسایی فروشنده طلا و اصالت آن در فضای مجازی ثبت مشخصات صنفی آن در صفحه اصلی سایت و یا پیج فروشنده است، دارا بودن جواز کسب معتبر از اتحادیه طلا و جواهر آن شهر که زیرمجموعه وزرات صمت می باشد، همچنین مشخص بودن نشانی و درج تلفن واحد صنفی از دیگر موارد لازم برای فروشنده مصنوعات طلا در فضای مجازی می باشد.

مسئول پیگیری و هماهنگی فضای مجازی اتحادیه طلا و جواهر تهران یادآور شد: ما اکیداً توصیه کرده ایم که حتی المقدور مردم به صورت حضوری مصنوعات طلا و جواهر را خریداری کنند و از خریدهای مجازی که اطمینانی نسبت به آن ندارند اجتناب کرده و تنها در موقع اضطرار اقدام به خرید در فضای مجازی کنند.

شربیانی تصریح کرد: به کرار مشاهده شده که در فضای مجازی و صفحات نامعتبر آن با استفاده از غفلت و سهل انگاری مشتریان اقدام به کلاهبرداری نموده اند و در این میان اتحادیه طلا و جواهر امکان رسیدگی به این پرونده ها را نخواهد داشت.

وی داشتن فاکتور رسمی با مهر و مشخصات فروشنده و نشانی وی را از نکات مهم معاملات در این فضا عنوان کرد و افزود: خریداران می توانند جهت احراز هویت فروشندگان طلا و جواهر در فضای مجازی برای دارا بودن جواز کسب از اتحادیه طلا و جواهر استعلام نمایند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها