کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میزان ریزش قیمت خودرو در بازار امروز چهارشنبه 5 آذر 99


کد خبر : ۷۷۹۸۳چهارشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶:۵۱۵۳۶۷۸ بازدید

به جرات میتوان گفت که طی 60 روز گذشته بازار خودرو حداقل با 40 درصد ریزش، پرچمدار کاهش قیمت در بین تمام بازارها بوده است.
میزان ریزش قیمت خودرو در بازار امروز چهارشنبه 5 آذر 99میزان ریزش قیمت خودرو در بازار امروز چهارشنبه 5 آذر 99

بازار خودرو از ابتدای امسال روز های پرنوسانی را پشت سر گذاشت و قیمت ها در این بازار به طرز بی سابقه ای افزایش یافت اما قیمت ها در بازار خودرو با آغاز آبان ماه در حال تعدیل شدن هستند و این روند سقوط در آذرماه نیز متوقف نشده و بازار خودرو کماکان در مسیر ریزشی در حرکت است و این کاهش قیمت ها مختص یک خودرو خاص نیست و تمام خودروها از ابتدای آبان ماه تاکنون با درصدهای مختلف ریزش قیمت را تجربه می کنند.

این اتفاق در حالی رخ داد که بازار خودرو در ابتدای ریزش قیمت ها با مقاومت شدید دلالان مواجه شده که این امر نوسانات قیمتی شدیدی در بازار به وجود آورد تا جایی که اختلافات قیمت بازار در برخی از انواع خودرو به ۳۰ میلیون تومان می رسد. همانطور که قبلا پیش بینی شده بود بازار خودرو تا ابتدای بهمن‌ماه یک مسیر کاهشی را طی خواهد کرد.

کاهش قیمت ها در بازار خودرو تا جایی پیش رفته است که پراید ۱۳۱ از ۱۰۳ میلیون تومان در ۲ آذر امروز به کانال قبل برگشته و در حال حاضر ۹۷ میلیون تومان قیمت دارد این اتفاق در حالی می افتاد که پراید ۱۱۱ از ۱۲۳ میلیون تومان در ۲ آذر امروز به قیمت 112 میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۲ نیز از ۱۰۷ میلیون تومان در ۲ آذر امروز به قیمت 101 میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ نیز امروز در حالی 102 میلیون تومان قیمت دارد که این خودرو در ۲ آذر به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان معامله می شده است.

در این بین انواع خودروها پراید تنها محصولی نیست که کاهش قیمت چشمگیری را در چند روز اخیر تجربه کرده بلکه امروز پژو پارس سال با قیمت 185 میلیون، تیبا صندوقدار 110 میلیون، کوییک آر 139 میلیون و مدل مدل معمولی آن 130 میلیون، دنا پلاس 270 میلیون و مدل توربو دستی 345 میلیون و مدل توربو اتوماتیک 420 میلیون، وانت کارا تک کابین 194 میلیون، 405 بنزینی 160 میلیون و مدل دوگانه سوز 164 میلیون، پارس ال ایکس 223 میلیون ، پارس دوگانه سوز 215 میلیون، 207 دستی 265 میلیون و مدل سقف شیشه‌ای 295 میلیون و مدل اتوماتیک 375 میلیون، 206 تیپ 2 و پژو 405 SLX حدود 168 میلیون، پارس اتوماتیک 300 میلیون تومان، و سمند ال ایکس 160 میلیون تومان قیمتگذاری شدند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها