کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سیل تحریم‌ها علیه ایران در روزهای پایانی ترامپ؟


کد خبر : ۷۷۴۲۹دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸:۴۰۱۳۴۸۴ بازدید

یک رسانه آمریکایی می‌گوید که دونالد ترامپ، رئيس جمهوری آمریکا برنامه دارد در 70 روز باقیمانده تا پایان عمر دولتش، هر هفته تحریم‌های جدیدی را ...
سیل تحریم‌ها علیه ایران در روزهای پایانی ترامپ؟سیل تحریم‌ها علیه ایران در روزهای پایانی ترامپ؟

یورونیوز نوشت: یک رسانه آمریکایی می‌گوید که دونالد ترامپ، رئيس جمهوری آمریکا برنامه دارد در 70 روز باقیمانده تا پایان عمر دولتش، هر هفته تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع کند.

اکسیوس در گزارشی به قلم یک روزنامه‌نگار اسرائيلی از تل‌آویو می‌نویسد که دولت ترامپ با همکاری کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و همچنین اسرائيل می‌خواهد در ده هفته باقیمانده تا تحویل کاخ سفید به جو بایدن، به صورت مستمر بر تحریم‌ها علیه ایران بیفزاید.

باراک راوید در این گزارش اختصاص می‌گوید منابع اسرائيلی این موضوع را به اطلاع او رسانده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران قرار است امروز دوشنبه ۹ نوامبر با بنی گانتز وزیر دفاع و همچنین گابی اشکنازی وزیر امور خارجه اسرائيل دیدار و گفتگو کند. آبرامز درخواست‌ها برای اظهار نظر در این خصوص را بی‌پاسخ گذاشته است.

 آبرامز روز یکشنبه هم با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائيل دیدار و گفتگو کرده است. گزارشگر اسرائيلی اکسیوس همچنین مدعی است دو منبع در دولت اسرائيل به اطلاع او رسانده‌اند که آبرامز در جلسه‌ای محرمانه اعلام کرده که دولت ترامپ تا روز ۲۰ ژانویه، به صورت پیاپی علیه ایران تحریم‌های تازه‌ای را وضع خواهد کرد.

این گزارش در ادامه می‌نویسد هدف از اعمال این تحریم‌ها که به بهانه برنامه موشکی و نقض حقوق بشر به اجرا در می‌آید سخت‌تر کردن کار جو بایدن برای رفع تحریم‌ها علیه ایران خواهد بود.

الیوت آبرامز همچنین قرار است پس از تل‌آویو راهی خلیج فارس شود و در ابوظبی و ریاض با مقام‌های امارات و عربستان دیدار و گفتگو کند.

این در حالیست که پیش‌تر دموکرات‌ها از لزوم بازگشت دولت جو بایدن به توافق هسته‌ای با ایران تاکید کرده بودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها