کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پلیس در تعقیب سارقان گردنبند علی دایی


کد خبر : ۷۷۱۵۹شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰:۱۵۲۷۴۳ بازدید

تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری دو سارق زورگیر که در خیابان زعفرانیه تهران با حمله به علی دایی گردنبند طلای او را سرقت کردند ادامه دارد.

تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری دو سارق زورگیر که در خیابان زعفرانیه تهران با حمله به علی دایی گردنبند طلای او را سرقت کردند ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، عصر چهارشنبه (۷ آبان) علی دایی به همراه دخترش در حالی که از دفتر کارش در خیابان آصف زعفرانیه خارج شده و به سمت خودرواش می‌رفت ناگهان مرد جوانی از پشت به وی نزدیک شد و گردنبند طلای او را از گردنش قاپید. این فوتبالیست سرشناس کشورمان در حالی که قصد داشت دخترش را از این صحنه دور کند با سارق درگیر شد اما سارق بلافاصله سوار موتورسیکلت همدستش شد و فرار کرد. سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: دقایقی بعد از این سرقت و با اعلام موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی از مأموران در محل حاضر شدند و به بررسی شواهد و اظهارات شاکی پرداختند. طبق گفته او و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته در محل، دو نفر سوار بر موتورسیکلت از پشت به این فوتبالیست سابق کشورمان نزدیک شده و در عرض چند ثانیه گردنبند را کشیده و فرارکردند.

سرهنگ کالوسی همچنین افزود: با توجه به اینکه دو سارق از پشت به دایی و دخترش نزدیک شدند، به نظر نمی‌رسد که آنان از قبل وی را شناسایی کرده باشند و قصد قبلی درکار بوده باشد البته این موضوع در حال بررسی است و فعلاً نمی‌توان به شکل قطعی درباره آن اظهارنظر کرد اما ارزش گردنبند مسروقه به گفته علی دایی حدود ۸۰ میلیون تومان است و نکته قابل توجه اینکه ایشان به هشدارهای همیشگی پلیس مبنی بر در معرض دید قرار ندادن اموال با ارزش توجه نداشته و گردنبند او کاملاً نمایان و قابل رؤیت بوده است و به احتمال زیاد همین موضوع انگیزه سرقت شده است. وی درباره وضعیت این پرونده نیز گفت: مأموران کلانتری اقدام به تشکیل پرونده کرده و با ثبت اطلاعات و مستندات، پرونده را برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده‌اند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها