کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استقبال گسترده از طرح پیش فروش سایپا حتی با قیمت جدید


کد خبر : ۷۷۱۴۰پنجشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴:۲۱۱۹۹۸۴ بازدید

متقاضیان خرید خودرو از طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا استقبال گسترده ای کردند، به شکلی که تعداد ثبت نام کنندگان ...
استقبال گسترده از طرح پیش فروش سایپا حتی با قیمت جدیداستقبال گسترده از طرح پیش فروش سایپا حتی با قیمت جدید

متقاضیان خرید خودرو از طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا استقبال گسترده ای کردند، به شکلی که تعداد ثبت نام کنندگان در این طرح پس از ۲۴ ساعت اول از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشت.

پس از ابلاغ قیمت های جدید خودرو توسط شورای رقابت که متناسب با تورم بخشی برای سه ماهه سوم سال انجام شد، سایپا طی بخشنامه‌ای طرح پیش فروش ۹ مدل از محصولات خود با قیمت های جدید را اجرا کرد که با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است.

طرح پیش فروش ۹ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا با قیمت های جدید اعلام شده از سوی شورای رقابت و زمان تحویل در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴ روز سه شنبه، ششم آبان ماه آغاز شده که با استقبال گسترده متقاضیان خرید خودرو رو به رو شده است.

براساس اعلام سازمان فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، تعداد متقاضیان خرید خودرو که در این طرح پیش فروش با قیمت های جدید اجرا شده، در ۲۴ ساعت اول از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشته است.

استقبال گسترده از طرح پیش فروش محصولات سایپا در حالی انجام شده که تمام محدودیت های مصوب کمیته خودرو اعم از محدودیت کد ملی، گواهینامه، پلاک فعال و ... در این طرح لحاظ شده و ثبت نام کسانی در این طرح پذیرفته خواهد شد که مشمول این شرایط باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها