کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش تلویحی روحانی به حرف‌های ذوالنور


کد خبر : ۷۶۸۲۲دوشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲:۱۶۳۵۶۹ بازدید

روحانی در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تلویحا به اظهارات جنجالی ذوالنور؛ نماینده قم علیه وی واکنش نشان داد.

روحانی در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تلویحا به اظهارات جنجالی ذوالنور؛ نماینده قم علیه وی واکنش نشان داد.

پایگه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: روحانی در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تلویحا به اظهارات جنجالی ذوالنور؛ نماینده قم علیه وی واکنش نشان داد.

روحانی:

* (با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش سیاسی و لزوم انسجام در کشور): از جمله محورهایی که دشمنان این مرز و بوم در کنار جنگ پرفشار و سخت اقتصادی روی آن به عنوان مقوم تحریم‏‌ها سرمایه‌‏گذاری ویژه کرده‏‌اند، منازعات و اختلافات داخلی است.

* (با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر توطئه دشمنان): از همه مسئولان، فعالان، دلسوزان نظام و کشور دعوت می‏کنم که با حفظ آرامش و عقلانیت سیاسی مانع از اختلافات و منازعات شوند و اجازه ندهند برخی افراد معدود با انگیزه‏های گروهی، جناحی، مقطعی و زودگذر سیاسی زمینه‏‌ساز تحقق آرزوهای شوم بدخواهان این سرزمین شوند.

پیش از این ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به صحبت‌های رئیس جمهور در حساب توئیتر خود نوشته بود: اگر برای توجیه مذاکره با دشمن، علت صلح امام حسن بامعاویه راخواست اکثر مردم از امام ذکر میکنید. امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمیشوند؛ با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها