کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار طلا در انتظار نشست فدرال رزرو


کد خبر : ۷۶۷۹سه شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲:۵۳۲۱۱۲ بازدید

قیمت طلا امروز سه شنبه ابتدا با کاهش روبرو شد و به پایین ترین حد خود در دو هفته اخیر رسید ولی بار دیگر با افزایش نسبی روبرو شده است.

در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا هستند قیمت طلا با افزایش مواجه شده است.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو در اواخر روز چهارشنبه هستند تا وضعیت نرخ بهره و محرک پولی روشن شود.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی فدرال رزرو در این نشست احتمالا پایان یافتن اجرای محرک پولی را رسما اعلام خواهد کرد . قیمت طلا امروز سه شنبه در نخستین ساعات مبادلاتی به کمتر از 1222 دلار رسید که این پایین ترین رقم در دو هفته اخیر بوده است ولی سپس با افزایش 0.3 درصدی روبرو شد و به 1228 دلار رسیده است.

وانگ تائو تحلیلگر اقتصادی بر این باور است که سطح مقاومتی طلا امروز 1233 دلار خواهد بود و طلا می تواند این سطح را آزمایش کند. 

یک تاجر بازار هنگ کنگ نیز گفت: سرمایه گذاران در آستانه نشست فدرال رزرو آمریکا نگران هستند من قکر می کنم قیمت طلا در شرایط کنونی بین 1220 تا 1240 دلار در نوسان خواهد بود و با نوسانات شدیدی روبرو نخواهد شد.

قیمت طلا نسبت به زمانی که به پایین ترین حد خود در 15 ماه اخیر رسید تاکنون 4 درصد رشد داشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها