کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سئو: موثرترین کانال بازاریابی دیجیتال


کد خبر : ۷۶۷۰۶چهارشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱:۱۲۷۱۷ بازدید

سئو و بازاریابی اینترنتی یکی از مهم‌ترین ابزارهای پیشرفت کسب و کارها در دنیای امروزی به شمار می‌رود و بدون شک سئو یکی از پیچیده‌ترین استراتژی‌های بازاریابی آنلاین است. سئو نوعی ...

سئو و بازاریابی اینترنتی یکی از مهم‌ترین ابزارهای پیشرفت کسب و کارها در دنیای امروزی به شمار می‌رود و بدون شک سئو یکی از پیچیده‌ترین استراتژی‌های بازاریابی آنلاین است. سئو نوعی کانال بازاریابی قوی و مهم بوده و می‌تواند سایت یا کسب و کار شما را به اوج برساند؛ اما با وجود پیچیدگی‌های اصول سئو استفاده از این بازاریابی آنلاین بدون مشاوره سئو امکان نخواهد داشت. به طور کلی ستون تبلیغات اینترنتی و بازاریابی‌های اینترنتی بر پایه‌ی سئو استوار بوده و بدون سئو شکل نخواهد گرفت. یک سئوی خوب درست مثل یک هواپیمای جت هر کسب و کار اینترنتی را به رتبه‌ی یک موتور جستجوگر گل خواهد رساند.

بهینه سازی موتور جستجوگر گوگل

سئو مخفف عبارت  Search Engine Optimization بوده و به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر از جمله گوگل است؛ چراکه گوگل در میان دیگر رقیبان خود سریع‌تر عمل کرده و 85 درصد افراد برای جستجو و کسب اطلاعات گوگل را به عنوان موتور جستجوگر انتخاب می‌کنند. اصول سئو نیز بر اساس قوانین گوگل تنظیم می‌شود.

زمانی که مطلبی را در موتور گوگل جستجو می‌کنید گوگل مطالب مرتبط با کلید واژه‌ی جستجو شده را در یک صفحه نتایج بالا می‌آورد و قطعاً شما هم مانند دیگر کاربران لینک‌های اول را باز خواهید کرد. آنچه موجب بالا بودن سایتی که گشوده‌اید شده، همان استراتژی سئو می‌باشد که بدون مشاوره سئو درست محقق نخواهدشد. در واقع سایتی که در رتبه‌ی بالای گوگل قرار دارد معتبرتر خواهدبود.

سئو؛ مقرون به صرفه‌ترین بازاریابی اینترنتی

افزایش ترافیک سایت و برند سازی دغدغه‌ی اصلی مدیران سایت‌های مختلف است و گاهاً بخاطر آن هزینه‌های گزافی هم پرداخت می‌کنند که البته به صورت کوتاه مدت نتایج مثبتی نیز به همراه خواهد داشت. این در حالی است که با کمک یک مشاوره سئو خوب می‌توان با کم‌ترین هزینه بازدهی بالاتری را از این نوع بازاریابی دیجیتال گرفت. بالا رفتن ترافیک سایت و افزایش بازدیدها برای مدت طولانی از اثرات مثبت یک سئوی خوب خواهدبود.

مشاوره سئو چه اهمیتی دارد؟

همانطور که ذکر شد اصول سئو بر اساس قوانین گوگل تنظیم می‌شود و هر سایت یا برندی از آن پیروی کند به نقطه‌ی اوج گوگل خواهد رسید. در گذشته الگوریتم گوگل به نحوی طراحی شده بود که بسیاری از سایت‌ها قوانین را برای بالا رفتن دور می‌زدند، اما در حال حاضر الگوریتم گوگل سخت و پیچیده شده و نیازمند یک مشاوره سئو قوی می‌باشد؛ چرکه گوگل سئو‌های ناشیانه را به راحتی تشخیص داده و با آن‌ها مقابله می‌کند. بنابراین به اوج رسیدن بدون مشاوره سئو و سئوی سایت امکان نخواهد داشت. در یک مشاوره سئو با کمک عوامل بسیاری سایت مورد نظر را ترفیع داده می‌شود که از جمله‌ی آن موارد زیر می‌باشد.

  • طراحی وب سایت
  • تولید محتوای باکیفیت
  • کلمه کلیدی
  • لینک‌ها و بک لینک‌ها
  • آدرس دامنه

مهم‌ترین دلایل اهمیت سئو

به طور کلی هر نوع بازاریابی اعم از بازاریابی محتوایی، بک لینک، طراحی سایت و... که بر اصول سئو استوار باشد نتیجه مثبت به همراه خواهد داشت. بنابراین اصول سئو کاربردهای فراوانی خواهد داشت.

  • افزایش بازدید و ترافیک: از آنجا که گوگل بیشترین سهم را در بازار جستجو دارد چنانچه سایتی از اصول سئو پیروی کند گوگل نیز به پاس قدر دانی آن سایت را بالا کشیده و تبدیل به یک برند معروف می‌کند. هر چقدر میزان بازدید و ترافیک سایت بالا برود رونق بیشتری خواهد گرفت علی الخصوص که بیشتر سایت‌ها متعلق به نوعی کسب و کار اینترنتی هستند و با یک مشاوره سئو خوب می‌توانند فروش چند برابری داشته باشند.
  • سئو موثر بر اعتماد مشتری: بدیهی است که هر برند یا مجموعه‌ای بیشتر زبانزد عموم باشد مورد اطمینان‌تر به نظر می‌رسد. در استراتژی سئو نیز همین اتفاق رخ می‌دهد. به بیان دیگر سئو با برند کردن یک سایت و به اوج رسیدن آن در گوگل اعتماد مشتریان را جلب می‌کند. اعتماد و اطمینان نیز از مهم‌ترین اصول یک خرید رضایتمندانه خواهدبود.
  • تسریع در فرآیند خرید: به طور معمول برای انتخاب بهترین مارک با مناسب‌ترین قیمت از چند فروشگاه قیمت گرفته سپس خرید خواهید کرد. سئو این مرحل را از قبل انجام داده و سایتی که در بالای صفحه نمایش داده می‌شود بهترین خواهد بود. به این ترتیب فرآیند خرید با سرعت بیشتر صورت می‌پذیرد و از اتلاف وقت نیز جلوگیری می‌شود.

بنابراین می‌توان گفت سئو پکیج کاملی از یک بازاریابی دیجیتال بوده که موجب دیده شدن سایت، افزایش بازدید، بالا رفتن رتبه سایت، افزایش فروش، برندسازی و... می‌شود. پس این بازاریابی دیجیتال را دست کم نگیرید.

محتوای خوب رتبه‌ی سایت را حفظ می‌کند!

با وجود اینکه اصول سئو موجب بالا رفتن سایت در رتبه بندی گوگل است اما سایتی که محتوای ارزشمند به مخاطب ارائه نکند پایین خواهد آمد. هر کاربر که از سایتی بازدید می‌کند اگر با محتوای با کیفیت رو به رو نشود دلزده خواهد شد. بنابراین تولید محتوا مسئله‌ی مهمی است که غفلت از آن می‌تواند همه‌ی زحمات را بر باد دهد. برای تولید یک محتوای با کیفیت نیز به متخصص سئو ماهر و زبده نیاز دارید تا با چینش درست و هوشمندانه کلمات کلیدی متن را طوری بنویسد که هم سئوی خوبی داشته باشد و هم مخاطب را جذب کند.

هزینه سئو به طور میانگین چقدر است؟

بدیهی است که قیمت سئو سایت برای همه‌ی مشتریان فاکتور بسیار مهمی به شمار می‌رود. به طور کلی روشی که برای سئو انتخاب می‌شود و نیز شرکتی که سئو خود را به آن می‌سپارید بر قیمت سئو تاثیر مستقیم دارد. به بیان دیگر هر شرکتی تعرفه خاص خود را دارد اما به طور میانگین قیمت سئو از کمتر از 30 هزارتومان تا ماهی 10 میلیون بسته به کیفیت و کاری که سفارش می‌دهید متغییر است. به طور مثال قیمت سئوی یک سایت فروش روسری با سئو سایت‌های تخصصی معماری کاملا متفاوت خواهدبود.

 

خدمات سئو وب وان

متخصصان حوزه سئو را شناسایی کنید!

سئو سیستمی عجیب و پیچیده دارد که تنها یک سئوکار ماهر به خوبی از عهده آن برخواهد آمد، بنابراین اهمیت مشاوره سئو ایجاب می‌کند طراحی سایت، تولید محتوا و یا دیگر بازاریابی‌های دیجیتال خود را به بهترین شرکت سئو کار بسپارید. برای یافتن بهترین مشاوره سئو چندین شرکت متخصص را خوب بررسی کنید؛ چراکه کیفیت اصل اول موفقیت در هر کاری محسوب می‌شود. با یک تبلیغات اصولی و درست می‌توان به سرعت پیشرفت کرد.

دپارتمان خدمات سئو وب وان به پشتوانه‌ کارشناسان مجرب خود، این امکان را برای شما و کسب و کارتان ایجاد می‌کند که بهترین خدمات سئو را قیمت مناسب دریافت کنید و وب سایت خود را به صدر نتایج گوگل برسانید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها