کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلار برای فتح کانال 30 هزار تومان ناکام ماند


کد خبر : ۷۶۲۰۰سه شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴:۰۲۱۰۵۹۰ بازدید

روند بازار ارز در روز سه شنبه را می توان به سه بخش متفاوت تقسیم کرد: دلار با افزایش قیمت معاملات خود را آغاز کرد؛ این افزایش چنان تاثیرگذار ...
دلار برای فتح کانال 30 هزار تومان ناکام مانددلار برای فتح کانال 30 هزار تومان ناکام ماند

روند بازار ارز در روز سه شنبه را می توان به سه بخش متفاوت تقسیم کرد: دلار با افزایش قیمت معاملات خود را آغاز کرد؛ این افزایش چنان تاثیرگذار بود که برخی از نوسان گیران حس کردند، اسکناس آمریکایی حرکت خود برای فتح کانال 30 هزار تومانی را استارت زده است. 

 با این حال خیلی زود، روند دیگری در بازار آغاز شد که گرایش به فروش ارز داشت. برخی معامله گران در نزدیکی محدوده 29 هزار و 500 تومانی تلاش کردند که از خریدهای قبلی خود کسب سود کنند و با قرار گرفتن در موقعیت فروش، سمت عرضه بازار را تقویت کردند. عده‌ای انتظار داشتند که این سودگیری منجر به نزول دلار به زیر مرز 29 هزار تومانی شود.

 ولی از نزدیکی مرز یاد شده، گرایش دیگری در بازار شکل گرفت و آن هم خرید ارز و حمایت از اسکناس آمریکایی به منظور جلوگیری از افت بیشتر بود. خریدهایی که عمدتا از ساعت 2 بعدازظهر آغاز شدند، زمینه بازگشت دلار به محدوده 29 هزار و 400 تومان شدند و ساعت 4 بعدازظهر این ارز با قیمت 29 هزار و 420 تومان معامله می شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها