کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس کانال 1.7 میلیون واحد را هم پس گرفت


کد خبر : ۷۵۷۷۹چهارشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹:۴۳۵۴۲۳ بازدید

شاخص کل بورس که به کانال یک میلیون و 600 هزار واحد عقب گرد داشت امروز با بیش از 39 هزار واحد رشد، به کانال یک میلیون و ...
شاخص بورس کانال 1.7 میلیون واحد را هم پس گرفتشاخص بورس کانال 1.7 میلیون واحد را هم پس گرفت

شاخص کل بورس که به کانال یک میلیون و 600 هزار واحد عقب گرد داشت امروز با بیش از 39 هزار واحد رشد، به کانال یک میلیون و 700 هزار واحد بازگشت.

 معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۳۹ هزار و ۵۰۵ واحد صعود، رقم یک میلیون و ۷۰۴ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۲۱۰۲ واحد رشد کردذ و در رقم ۴۳۰ هزار و ۲۰۲ واحد ایستاد. معامله گران امروز دو میلیون معامله به ارزش ۱۷۷ هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس،   فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه گذاری غدیر، معدنی و صنعتی چادرملو و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۴۶۹ واحد رشد، در رقم ۱۷ هزار و ۹۲۰ واحد ایستاد. در این بازار ۷۲۹ هزار معامله انجام شد که ۵۴ هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

سنگ اهن گهر زمین، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها