کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حبس و شلاق مجازات حمله به پمپ بنزین اردبیل


کد خبر : ۷۵۶۷۴دوشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰:۳۱۱۰۶۶ بازدید

5 مرد مهاجم که با حمله به پمپ بنزین علی آباد اردبیل باعث رعب و وحشت و خسارت به این محل شده بودند پس از دستگیری در دادگاه کیفری این استان محاکمه شدند.

 5 مرد مهاجم که با حمله به پمپ بنزین علی آباد اردبیل باعث رعب و وحشت و خسارت به این محل شده بودند پس از دستگیری در دادگاه کیفری این استان محاکمه شدند.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در تشریح این خبر گفت: رسیدگی به اتهام ۵ نفر از متهمان اصلی حمله به پمپ بنزین علی‌آباد اردبیل به‌صورت فوق‌العاده در دادسرا و دادگاه کیفری ۲ انجام گرفت و سردسته متهمان که از اراذل و اوباش سابقه‌دار و تحت تعقیب استان بود، به تحمل سه و نیم سال حبس، دو فقره ۷۴ ضربه شلاق و دو سال تبعید به مناطق بد آب و هوا محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: مدتی قبل چند نفر از اراذل و اوباش با حمله به پمپ بنزین علی‌آباد موجب اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال شده و بلافاصله متواری شده بودند که با صدور دستورات لازم و نظارت دادستان اردبیل اکیپ ویژه‌ای نسبت به پیگیری، شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل شد و در نهایت متهمان شناسایی و دستگیر شدند. عتباتی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی استان است، بیان کرد: نیروی واکنش سریع برای مبارزه با اراذل و اوباش با همکاری دستگاه قضایی استان اردبیل و نیروی انتظامی تشکیل شده است که به هرگونه اقدام و تحرکات که موجب به هم خوردن نظم و امنیت باشد خارج از نوبت و به‌صورت فوق‌العاده رسیدگی کرده و برای متخلفان مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ای صادر می‌شود. اواخر تیر امسال چند نفر از اراذل و اوباش با یک خودروی پژو 206 وارد پمپ بنزین علی آباد اردبیل شده بودند و پس از کتک زدن کارگران محل، قصد به آتش کشیدن پمپ بنزین را داشتند که موفق نشده و فرار کردند اما متهمان در کمتر از 24 ساعت از سوی پلیس و نیروهای ویژه شناسایی و دستگیر شدند.‌‌ ‌



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها