کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روش‌های دانلود از اینستاگرام


کد خبر : ۷۵۴۷۴یکشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱:۴۵۱۱۱۵ بازدید

دانلود از اینستاگرام یکی از مسائلی است که بخش زیادی از کاربران اینستاگرام با آن درگیر هستند. بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی گاهی با یک پست یا محتوای ...

دانلود از اینستاگرام یکی از مسائلی است که بخش زیادی از کاربران اینستاگرام با آن درگیر هستند. بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی گاهی با یک پست یا محتوای زیبا و مورد علاقه خودشان برخورد می‌‎کنند و دوست دارند که آن را روی گوشی خود ذخیره کنند و در فرصت مناسب برای سایر دوستان و مخاطبان خود در سایر شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند یا با اعمال تغییرات در آن محتوا، آن را در قالب یک پست در اینستاگرام منتشر کنند.

در ادامه این مقاله تصمیم داریم روش‌های مختلفی که برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد را با هم بررسی کنیم تا بتوانیم هر تصویر یا ویدیویی که مورد علاقه‌مان بود را دانلود و ذخیره کنیم. بنابراین اگر شما هم تمایل دارید که روش‌های مختلف دانلود از اینستاگرام را یاد بگیرید تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. پیش از آن‌که بخواهیم شیوه دانلود از اینستاگرام را یاد بگیریم باید بدانیم که چرا کار با این شبکه اجتماعی اهمیت دارد؟ این شبکه اجتماعی چه مزایایی برای ما و کسب و کارمان دارد؟ چرا باید در کار کردن با این شبکه اجتماعی به تخصص برسیم؟

مزایای اینستاگرام برای ما و کسب و کارمان

دانلود از اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین و منحصر به فردترین شبکه‌های اجتماعی است که تاکنون یک میلیارد کاربر فعال ماهانه در جهان را به خود جذب کرده است و یک پتانسیل شگفت انگیز برای بازاریابی و فروش دارد. در صورتی که قصد دارید برندسازی کنید و برند خودتان را در منطقه و کشور خود معروف و مشهور کنید، باید به استفاده از اینستاگرام فکر کنید و کار با آن را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید. برای این که بتوانید از اینستاگرام بهترین استفاده ممکن را ببرید و آن را به ابزاری برای رشد و پیشرفت کسب و کارتان تبدیل کنید، لازم است ابتدا با مزایای این رسانه اجتماعی آشنا شوید.

1. قابلیت تبدیل شدن به یک فروشگاه حرفه‌ای

مطالعات و پژوهش‌ها نشان می‌دهد که 30 درصد از کاربران اینستاگرام وارد این شبکه اجتماعی می‌شوند تا محصولات مورد نظر خود را از این راه خریداری کنند. وقتی وارد این رسانه می‌شوید می‌بینید که محصولات زیادی در آن وجود دارد که می‌توانید آن محصول را از طریق دایرکت خریداری کنید. لازم به ذکر است که این رسانه اجتماعی توانایی و قابلیت تبدیل شدن به یک فرشوگاه آنلاین را هم دارد و کاربران بتوانند در آن همه کارها از انتخاب محصول گرفته تا خرید آن را انجام دهند. حال اگر بتوانید با استفاده از اینستاگرام خود محصولات مختلف و متنوعی به بازار عرضه کنید، شما به معنای حقیقی کلمه پیروز میدان هستید و می‌توانید از این رسانه درآمد فوق‌العاده‌‎ای داشته باشید.

2. توانایی هدف‌گیری مخاطبان هدف

 یکی دیگر از قابلیت‌های بی‌نظیری که در اینستاگرام وجود دارد این است که به کمک آن می‌توانیم خیلی راحت و بدون هیچ دردسر خاصی مخاطبان هدف را هدف قرار دهیم. وقتی ابزاری عالی به نام هشتگ در این رسانه وجود دارد، با انتخاب هشتگ‌های مناسب، پرطرفدار و مخصوص صنعت خودتان، می‌توانید سیل عظیمی از مخاطبان هدف را به سمت خودتان سرازیر کنید. یکی دیگر از راه‌های جذب مخاطبان هدف این است که با حساب‌های کاربری که در صنعت شما فعالیت دارند ارتباط برقرار کنید تا آن‌ها شما را به مخاطبان خودشان معرفی کنند و در واقع بتوانید مخاطبان خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

3. توانایی آنالیز و تجزیه و تحلیل

یکی دیگر از خصوصیات جالبی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام به چشم می‌خورد این است که کاربران و صاحبان حساب‌های تجاری (بیزنس) می‌توانند مخاطبان خودشان و مشخصات صفحه کاربری خودشان را آنالیز، تجزیه و تحلیل کنند و این قابلیت واقعاً عالی است؛ چون کاربر می‌تواند تکلیف خودش را بداند و تشخیص دهد که مخاطبان او در چه محدوده سنی قرار دارند، زن یا مرد هستند، از چه محتوایی خوششان می‌آید و چه محصولاتی را به محصولات دیگر ترجیح می‌دهند. با دانستن این اطلاعات می‌تواند استراتژی بازاریابی خود را دقیق‌تر و شفاف‌تر کنیم و برنامه‌ریزی بهتری برای حضور در اینستاگرام داشته باشیم.

4. توانایی ارائه محتوای بصری و جذاب به مخاطب

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت اینستاگرام در نگاه مخاطبان این است که امکان ارائه محتوای بصری و ویدیویی را به مخاطبان خود می‌دهد. اینستاگرام این اجازه را به مخاطبان خود داده است که تصاویر اسلایدی به مخاطبان خود نمایش دهند که این اسلایدها می‌تواند تا 10 عدد هم ادامه پیدا کند. همچنین می‌توانید ویدیوهای طولانی‌مدت خود را در قالب یک محتوای IGTV منتشر کنید. گاهی اوقات محتواهای اینستاگرام به قدری جذاب هستند که فرد تمایل دارد آن‌ها را دانلود و در گوشی خود ذخیره کند. در ادامه این مقاله به صورت کامل به روش‌های دانلود از اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

5. امکان انتشار استوری

انتشار استوری یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر اینستاگرام است که می‌توانید از این قابلیت برای افزایش فروش خودتان نهایت استفاده را ببرید و به مخاطبان خود کمک کنید که از طرح‌ها و تخفیف‌های خودتان استفاده کنند. می‌توانید در استوری کمپین برگزار کنید و از مخاطبان خودتان سوال بپرسید. می‌توانید در استوری از آن‌ها بخواهید که انتظارات، انتقادات و پیشنهادهای خودشان را با شما در میان بگذارند.

6. اطلاعات از روال و اخبار روز

یکی از مزایای اینستاگرام این است که می‌توانید از روال جاری و اخبار روزانه اطلاعات کامل حاصل کنید. اطلاع داشتن از اخبار روزانه به ما کمک می‌کند که تصمیمات بهتری برای کسب و کار خودمان بگیریم. یک تصمیم درست برای کسب و کار به شما کمک می‌کند که آینده بهتر و قوی‌تری داشته باشید. اگر دقت کرده باشید اخبار در اینستاگرام خیلی سریع‌تر از تلویزیون و رادیو و سایر رسانه‌ها منتشر می‌شود و شما با اطلاع از اخبار جدید می‌توانید در تصمیم‌گیری و اتخاذ سیاست‌های کاری درست پیشگام باشید.

7. بازاریابی و تبلیغات رایگان

یکی از مزایای بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام این است که کاملاً رایگان است و هیچ هزینه خاصی ندارد. مطالعات نشان داده است که بازگشت سرمایه در اینستاگرام واقعاًٌ عالی است و با حضور در این رسانه فرصت‌ خوبی برای جذب مشتریان و مخاطبان در اختیار شما قرار می‌گیرد. در صورتی که بخواهید از اینستاگرام درآمد کسب کنید، این شبکه اجتماعی به قدری توانمندی و قابلیت دارد که می‌تواند نقش یک ماشین چاپ پول و تولید ثروت را برای شما داشته باشد. اکنون که با چند مزیت مهم این شبکه اجتماعی آشنا شدیم زمان آن رسیده است که به اصل مطلب بپردازیم و با روش‌های مختلف دانلود از اینستاگرام آشنا شویم.

روش‌های مختلف دانلود از اینستاگرام

در صورتی که بخواهید محتوای اینستاگرام را دانلود کنید، چند روش اصلی پیش روی شما قرار دارد:

  1. استفاده از گوشی هوشمند
  2. استفاده از کامپیوتر

در ادامه هر کدام از روش‌های بالا را یکی پس از دیگری بررسی می‌کنیم:

روش اول: دانلود از اینستاگرام با استفاده از گوشی هوشمند

در صورتی که تمایل دارید محتوای مورد علاقه خودتان را از اینستاگرام دانلود کنید، می‌توانید از تلگرام استفاده کنید. تلگرام امکان دانلود هر نوع پست تصویری و ویدیویی از اینستاگرام را به شما می‌دهد. البته توجه داشته باشید که امکان دانلود ویدیوی IGTV در تلگرام وجود ندارد.

برای دانلود یک محتوای تصویری یا ویدیویی از اینستاگرام کافی است روی علامت سه نقطه که در بالای سمت راست یا چپ هر پست وجود دارد، بزنید. سپس از منویی که نمایش داده می‌شود، کپی لینک یا Copy Link را انتخاب کنید. سپس اینستاگرام را ترک کنید و وارد تلگرام شوید و لینک را برای یک کاربر ارسال کنید. پس از چند ثانیه ویدیو یا پست مورد نظر به شما نمایش داده می‌شود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید.

ابزار دیگری که برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد، استفاده از یک اپلیکیشن معروف به نام Easy Downloader for instagram است. برای دانلود از اینستاگرام به کمک این برنامه کافی مشابه روش تلگرام، لینک مربوط به پست را کپی و در کادر موجود در این اپلیکیشن بچسبانید. با این اپلیکیشن امکان دانلود ویدیوی IGTV هم وجود دارد و دیگر هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

روش دوم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر

در صورتی که قصد دارید فایل مورد نظر خودتان را با کامپیوتر از اینستاگرام دانلود کنید، یک افزونه و یک سایت خوب در اختیار داریم که به شما معرفی می‌کنیم. افزونه مورد نظر Image Downloader و سایت مناسب برای دانلود از اینستاگرام downloadgram.com است. برای استفاده از افزونه مورد نظر کافی است افزونه را به مرورگر کروم خود اضافه کنید. سپس به هر صفحه‌ای که با مرورگر خود رفتید، روی آیکون این افزونه کلیک کنید تا تمام تصاویر و ویدیوهایی که در صفحه وجود دارد به شما نمایش داده شود و هر کدام را که تمایل داشته باشید دانلود کنید. این افزونه یکی از بهترین افزونه‌های دانلود تصویر و ویدیو تلقی می‌شود.

در صورتی که قصد دارید از سایتی که برای دانلود از اینستاگرام معرفی شد استفاده کنید، کافی است ابتدا با مرورگر خود به اینستاگرام بروید و لینک مربوط به پستی که می‌خواهید دانلود کنید را کپی کنید، سپس به این سایت بروید و لینک را در کادر مشخص قرار دهید. با توجه به افزونه و سایتی که معرفی شد دانلود از اینستاگرام بسیار آسان است و هیچ راهکار خاص و مشکلی ندارد. کافی است مراحلی که بیان شد را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

دانلود استوری‌های اینستاگرام در گوشی هوشمند

در صورتی که بخواهید استوری‌های اینستاگرام را در گوشی همراه خود ذخیره کنید باید اپلیکیشن مربوطه را روی گوشی خودتان دانلود کنید و سپس به کمک آن اپلیکیشن اقدام به دانلود از اینستاگرام کنید. اگر می‌خواهید استوری‌های اینستاگرام را روی گوشی هوشمند اندرویدی خود دانلود کنید باید اپلیکیشن Story Saver را روی گوشی خود نصب کنید و اگر گوشی هوشمند شما دارای سیستم عامل آی.اُ.اس است، باید از اپلیکیشن Repost Story استفاده کنید.

برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها برای دانلود استوری‌های اینستاگرام کافی است وارد اپلیکیشن شوید نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام خود را وارد کنید و هر استوری که تمایل داشتید را روی گوشی خودتان دانلود کنید. تا به اینجای کار توضیحات لازم برای دانلود از اینستاگرام ارائه شد. در صورتی که تمایل دارید یک مقاله کامل با آموزش تصویری در مورد دانلود از این شبکه اجتماعی پرطرفدار مطالعه کنید کافی است به روش های دانلود از اینستاگرام در همیار آکادمی مراجعه کنید و از محتوای بی‌نظیر این مقاله آموزش تصویری نهایت استفاده را ببرید. لازم به ذکر است که همیار آکادمی مقالات آموزشی متنوعی برای دانلود تصویر از رسانه‌های گوناگون دارد که در ادامه به دو مورد از این موضوعات اشاره خواهد شد.

دانلود عکس از پینترست

پینترست یکی از بهترین رسانه‌های اجتماعی است که دنیایی از محتواهای گرافیکی و تصویری است و در مورد هر موضوعی که مد نظرتان باشد می‌توانید کلی عکس از پینترست در مورد آن پیدا و دانلود کنید. این رسانه اجتماعی بر اساس آخرین مطالعات 322 میلیون کاربر فعال دارد. در سال 2019 مشخص شد که پینترست در عرض یک ماه به طور متوسط 51 میلیون کاربر بین‌المللی جذب می‌کند.

یکی از مقالات پربیننده و پرمخاطب در همیار آکادمی پس از دانلود از اینستاگرام ، دانلود از پینترست است. دانلود از پینترست روش‌های مختلفی دارد. در صورتی که بخواهید با استفاده از گوشی هوشمند خود از پینترست دانلود کنید، ابتدا باید وارد اپلیکیشن پینترست شوید. سپس به پستی که می‌خواهید آن را دانلود کنید بروید و روی نشانه سه نقطه در گوشی بالای سمت چپ تصویر بزنید. از منویی که باز می‌شود گزینه Download image را بزنید تا تصویر مورد نظر شما دانلود شود. دانلود از پینترست در سیستم عامل اندروید و آی.اُ.اس بسیار آسان است.

در صورتی که تمایل دارید تصاویر و محتوای پینترست را روی کامپیوتر خود دانلود کنید، ابتدای با مرورگر خود به سایت پینترست بروید. سپس پست مورد علاقه خود را بیاورید، روی آن راست کلیک کنید و در نهایت Save image as را بزنید. همیار آکادمی یک مقاله فوق‌العاده کامل و عالی در مورد آموزش دانلود از پینترست دارد که آموزش آن به صورت تصویری و گام به گام صورت گرفته است تا کاربران به راحت‌ترین شکل ممکن بتوانند از آن بهره‌مند شوند. در صورت تمایل به مطالعه این مقاله کامل و ارزشمند به دانلود از پینترست مراجعه کنید.

دانلود از گوگل

دانلود از گوگل

موتور جستجو گوگل هم در بخش تصاویر خود محتوای فوق‌العاده‌ای دارد و می‌توانید تصاویر آن را به راحتی روی سیستم خودتان دانلود کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید. همیار آکادمی یک مقاله کامل در زمینه دانلود از گوگل دارد که با مطالعه آن می‌توانید به صورت کاملاً تصویری شیوه دانلود عکس از گوگل را یاد بگیرید. در صورت تمایل به یادگیری دانلود از گوگل کافی است مقاله دانلود عکس از گوگل را مطالعه کنید.

همیار آکادمی؛ یک مجموعه فوق‌العاده برای آموزش اینستاگرام

همیار آکادمی یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که در زمینه آموزش اینستاگرام فعالیت می‌کند. در این مجموعه یک دوره کامل برای آموزش 0 تا 100 اینستاگرام و روش درآمدزایی با آن وجود دارد که با حضور در این دوره می‌توانید هر چه برای تبدیل کردن اینستاگرام خود به ماشین تولید ثروت نیاز دارید را یاد بگیرید و به کار ببندید. در حال حاضر بیش از 50 میلیون ایرانی در اینستاگرام حضور دارند و این موضوع نشان می‌دهد که اینستاگرام یک بازار فوق‌العاده و طلایی برای کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار اینترنتی است.

مدرس این دوره علی حاجی محمدی است که ریاست و مدیریت همیار آکادمی را در دست دارد و خودش توانسته یک پیج اینستاگرامی را از صفر تا صد به پیش ببرد و اکنون یک پیج بی‌نظیر با مخاطبان زیاد در این شبکه اجتماعی دارد. در صورتی که تمایل دارید با اینستاگرام درآمد رویایی خودتان را کسب کنید کافی است در دوره آموزش کسب درآمد از اینستاگرام همیار آکادمی شرکت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم روش دانلود از اینستاگرام را به صورت کامل توضیح دهیم. سپس به آموزش دانلود از پینترست و گوگل به صورت مختصر پرداختیم و در نهایت لینک آموزش کامل و تصویر محور دانلود از اینستاگرام ، پینترست و گوگل را در اختیار شما گذاشتیم تا در صورت تمایل بتوانید روش دانلود را به صورت  تصویری و کامل یاد بگیرید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها