کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا شاخص بورس امروز عقب نشینی کرد؟


کد خبر : ۷۵۲۷۱دوشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵:۵۹۲۰۴۸۹ بازدید

بازار سهام امروز در نیم ساعت اولیه شروع معاملات حدود 2.5 درصد رشد داشت و با صف‌های خرید طولانی شروع به کار کرد اما پس از ...
چرا شاخص بورس امروز عقب نشینی کرد؟چرا شاخص بورس امروز عقب نشینی کرد؟

بازار سهام امروز در نیم ساعت اولیه شروع معاملات حدود 2.5 درصد رشد داشت و با صف‌های خرید طولانی شروع به کار کرد اما پس از گذشت یک ساعت از شروع، بازار عقبگرد کرد.

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز با بیان اینکه اتفاقات امروز قابل پیش‌بینی بود گفت: بعضی‌ها به قصد نوسان‌گیری سهام خریده بودند و امروز فروش کردند.

وی افزود: روند معاملات امیدوارکننده است، سهامداران از بازار حمایت می‌کنند و سهم‌ها به نوعی متعادل می‌مانند که نظر من کار درست هم همین است که سهم‌ها کمی دست به دست شود و حجم بگیرد و بعد از اینکه اطمینان به بازار بازگشت سیر صعودی را پیش بگیرد. اما اینکه همان اول بازار روند صعودی شود این صعود به نوعی به خاطر هیجان خرید و صف خرید ایجاد شده است.

خبری‌زاد در ادامه خطاب به سرمایه‌گذاران گفت: سرمایه‌گذاران باید بدانند که بازار مانند ۲ ماه قبل نیست و آنها بهتر است در خریدهای خود دقت کنند و هر سهمی را خریداری نکنند، زیرا بسیاری از سهم‌ها از لحاظ بنیادی ارزش‌شان از قیمت آنها در بازار بسیار کمتر است.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقات فعلی بازار سرمایه به نوعی نشان دهنده این است که سهم‌های خوب و بد دارند راهشان را از یکدیگر جدا می‌کنند. مهم‌ترین نکته بازار همان افزایش حجم بازار است تا بازار بتواند روی پای خودش جلو برود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها