کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تبیین برنامه های آتی پیش فروش‌ و فروش فوق العاده خودرو


کد خبر : ۷۵۲۰۲چهارشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶:۰۶۱۰۳۴۰ بازدید

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی برای شفاف سازی در روند برنامه های آتی پیش فروش‌ و فروش فوق العاده ...
تبیین برنامه های آتی پیش فروش‌ و فروش فوق العاده خودروتبیین برنامه های آتی پیش فروش‌ و فروش فوق العاده خودرو

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی برای شفاف سازی در روند برنامه های آتی پیش فروش‌ وفروش فوق العاده خودرو توسط دو خودروسازبزرگ کشورمان خبر داد و گفت: در جلسه اخیر کمیته خودرو گزارشی از روند واگذاری سهام، اموال و املاک مازاد شرکتهای خودروساز ارائه شد.

مهدی صادقی نیارکی در جلسه کمیته تخصصی خودرو که با حضور تعدادی از معاونان وزارت صمت، نمایندگان دستگاه های نظارتی، خودروسازان وتشکل تخصصی برگزار شد، با تشریح مهمترین تصمیمات این کمیته برای ساماندهی وضعیت صنعت خودرو، خواستار ارائه گزارشی از سوی خودروسازان در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصادی سران سه قوه شد.

معاون امور صنایع وزارت صمت افزود: واگذاری دارایی های غیر مولد خودروسازان ازجمله این مصوبات بود وخودروسازان با ارائه گزارشی از نحوه تحقق این مصوبات به تشریح وضعیت تولید و میزان کاهش تعهدات خودروهای معوق پرداختند.

صادقی نیارکی روند تجاری سازی و تولید خودرو را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان مرداد ماه، بیش از 365 هزار دستگاه خودرو توسط دو خودروساز بزرگ کشور تولید شده است که بخش عمده ای از این تولیدات در قالب کاهش تعهدات در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

وی از افزایش 22 درصدی تولید خودرو تا ابتدای شهریور 99 خبر داد و گفت: در این بازه زمانی روند تحویل خودروهای معوق افزایشی بوده و تاکنون 211 هزار و 520 خودروی معوق تحویل مشتریان شده است.

گفتنی است؛ در این نشست، عملکرد شرکتهای خودروساز در طرح های فروش و پیش فروش در مرحله اول و دوم مورد بررسی قرار گرفت وتصمیماتی برای طرح های آتی فروش و پیش فروش خودرو اتخاذ شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها