کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دستکاری احتمالی در موتورهای پورشه


کد خبر : ۷۵۱۶۸چهارشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰:۳۶۱۷۵۸ بازدید

سازمان KBA آلمان که در زمینه نظارت بر تولید خودروی این کشور فعالیت می‌کنند در حال بازرسی از پورشه به خاطر دستکاری احتمالی ...
دستکاری احتمالی در موتورهای پورشهدستکاری احتمالی در موتورهای پورشه

سازمان KBA آلمان که در زمینه نظارت بر تولید خودروی این کشور فعالیت می‌کنند در حال بازرسی از پورشه به خاطر دستکاری احتمالی در موتورهای این شرکت است.

اداره KBA آلمان که در زمینه نظارت بر ساخت خودرو در این کشور فعالیت  می‌کند اخیرا دست روی شرکت تولید خودروهای لوکس پورشه گذاشته و نسبت به احتمال دستکاری در موتورهای بنزینی پورشه ظنین شده است.

سخنگوی KBA اعلام کرد که در حال حاضر موضوع تحقیقات روی موتورهای بنزینی پورشه که قبل از سال 2017 تولید شده متمرکز است و این ظن وجود دارد که شرکت سازنده برای پایین آوردن غیرواقعی آلایندگی موتورها آن‌ها را دستکاری کرده باشد.

پورشه این تحقیقات را تائید کرده و اعلام کرده است که به مقامات KBA درباره نتیجه تحقیقات داخلی در این شرکت که نشان‌دهنده وجود تخلفات مرتبط است اطلاع رسانی کرده است.

دولت آلمان سال گذشته به خاطر تخلف در آلایندگی موتورهای دیزل این شرکت آلمانی را 632 میلیون دلار جریمه کرده بود.

نشریه بیلد ام سونتاگ، اخیرا گزارش داده که تحقیقات کنونی روی موتورهای پورشه پانامرا و 911 متمرکز است که بین سال‌های 2008 تا 2013 تولید شده‌اند.

این ظن وجود دارد که پورشه به صورت غیرقانونی در سخت افزار و نرم افزار موتورهای تولید شده تغییراتی ایجاد کرده تا سیستم اگزوز و عملکرد موتور را تحت تاثیر قرار دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها