کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رتبه چهارم ثروتمندان جهان


کد خبر : ۷۴۵۸۹یکشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸:۲۳۵۴۰۳ بازدید

ثروت موکش آمبانی، رئیس شرکت ریلاینس اینداستریز در حال حاضر به 80.6 میلیارد دلار می‌رسد و از برنارد آرنو، میلیاردر فرانسوی پیشی گرفته است.
رتبه چهارم ثروتمندان جهانرتبه چهارم ثروتمندان جهان

ثروت موکش آمبانی، رئیس شرکت ریلاینس اینداستریز در حال حاضر به 80.6 میلیارد دلار می‌رسد و از برنارد آرنو، میلیاردر فرانسوی پیشی گرفته است.

به گزارش بلومبرگ، موکش آمبانی از ثروتمندترین مرد اروپا پیشی گرفته و حالا چهارمین فرد ثروتمند دنیاست.

 ثروت رئیس شرکت ریلاینس اینداستریز در حال حاضر به 80.6 میلیارد دلار می‌رسد. وی در سال جاری میلادی 22 میلیارد دلار به ثروت خود افزوده است. به این ترتیب ثروت آمبانی از برنارد آرنو، میلیاردر فرانسوی پیشی گرفته است. آرنو مدیرعامل شرکت لویی ووتان است.

 ثروتمندترین مرد هند طی هفته‌های اخیر از چندین میلیاردر دنیا پیش گرفته است که شامل غول های «سیلیکون ولی» از جمله الون ماسک و موسسان شرکت آلفابت هم می شود.

در حالی که امپراتوری بزرگ شرکت انرژی ریلاینس ضربه سختی از سقوط تقاضای نفت در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا خورده است، سهام آن از ماه مارس بیش از دو برابر شده و شرکت هایی مثل فیس بوک و گوگل سرمایه گذاری های میلیاردی در واحد دیجیتال آن کرده‌اند.

آمبانی به تدریج تمرکز خود را بر تجارت الکترونیک می گذارد. غول های فناوری جهان به دنبال در اختیار گرفتن بخشی از کسب و کار رو به رشد دیجیتال این شرکت هستند. گوگل ماه گذشته اعلام کرد 10 میلیارد دلار طی سال های آینده برای اتخاذ فناوری های دیجیتال در دومین کشور پرجمعیت جهان هزینه خواهد کرد.

در این بین، با سقوط سهام شرکت لویی ووتان، آرنو بزرگترین بازنده در میان 500 ثروتمند بزرگ جهان در سال جاری میلادی بوده است. ثروت خالص او 25.1 میلیارد دلار کاهش یافته و به 80.2 میلیارد دلار رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها