کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آمار جدید مبتلایان به کرونا در ایران - 17 مرداد 99


کد خبر : ۷۴۵۳۶جمعه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰:۵۲۱۳۴۳ بازدید

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت ۱۵۶ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، گفت: روند مرگ و میر بیماران در سه روز گذشته با روند کاهشی روبرو شده است و تعداد مرگ و میر روزانه بیماران در سه روز گذشته به ترتیب ۱۸۵، ۱۷۴ و امروز نیز ۱۵۶ نفر بوده است.

دکتر سیماسادات لاری در ارتباط زنده با شبکه خبر اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۲ هزار و ۵۶۷ نفر رسید.
 
وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۱۳۲ نفر رسید.
 
سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۷۹ هزار و ۷۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند البته ۴۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
به گفته معاون وزیر بهداشت تا کنون دو میلیون و ۶۳۷ هزار و ۵۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
دکتر لاری یادآور شد: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز و استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها