کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روایت وزیر اطلاعات از دستگیری سرکرده گروه تندر


کد خبر : ۷۴۳۳۸یکشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰:۵۷۱۳۲۹ بازدید

وزیر اطلاعات جزئیات جدیدی درخصوص دستگیری جمشید شارمهد ارائه کرد.

وزیر اطلاعات جزئیات جدیدی درخصوص دستگیری جمشید شارمهد ارائه کرد.

حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در تشریح جزئیات دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهگ تروریستی تندر گفت:‌ این واقعه را باید به سربازان گمنام امام زمان تبریک گفت.

وی افزود:‌ این آدم مورد حمایت جدی دو سرویس اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل بود و آنها بعید می‌دانستند که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی اسلامی ایران بتواند از پوشش اطلاعاتی‌شان عبور کند و با یک عملیات پیچیده در داخل جمهوری اسلامی ایران او را در اختیار بگیرد.

وزیر اطلاعات با بیان این مطلب که آمریکایی‌ها هنوز باور نکردند که جمشید شارمهد در ایران دستگیر شده است، اظهار داشت:‌ هنوز خیال می‌کنند که او در خارج از کشور است و این عکس‌ها مربوط به خارج از کشور است و انشاالله در آینده نزدیک به همه چیز واقع می‌شوند.

علوی اضافه کرد:‌ در بین جریان‌های سلطنت طلب که اغلب آنها با بیانیه و شعارها خودشان را اثبات می‌کنند جریان سلطنت‌طلب جمشید شارمهد تنها جریانی بود که بسیار خشن بوده و به دنبال این بود که با عملیات تروریستی خودش را اثبات کند، کما اینکه در حسینیه سیدالشهدای شیراز آن جنایت ددمنشانه را مرتکب شدند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: او به دنبال این بود که با عملیات گوناگون خودش را اثبات کند و حدوداً ۲۷ اقدام تروریستی جمشید و مجموعه‌اش داشته است که با هوشمندی و اشراف سربازان گمنام امام زمان همه آنها خنثی شدند.

علوی گفت:‌ جمشید شارمهد انقدر به پوشش خود در آمریکا مطمئن بود که می گفت جای من در طبقه ششم FBI آمریکاست و هرگز کسی نمی‌تواند به او نزدیک شود، یک گوشه از ارزش دستگیری آن این است که او جایگاه خودش را در طبقه ششم اف‌بی‌آی می‌دانست اما حالا امروز در خود را در چنگال سربازان‌گمنام جمهوری اسلامی ایران می‌بیند.

وی تصریح کرد: دستگیری سرکرده تندر اولین عملیات پیچیده وزارت اطلاعات نبوده و نخواهد بود و قبلاً هم از این نوع دستگیری‌ها داشته است که اینجا قابل ذکر و گفتن نیست ولی آنچه مهم است.

وزیر اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد:‌ با توجه به جنایت که این آدم در شیراز مرتکب شده بود، از طریق اینترپل شکایت کردیم اما او با اسم واقعی به همه کشورها سفر می‌کرد و جالب است که بدانید مانع سفرش نمی‌شدند و این نشان‌دهنده پوچی شعار مبارزه با تروریست آمریکایی‌ها و همپیمانان اروپایی‌اش است که می‌دانستند او تروریست است اما مطلقا مانع سفرهای او نمی‌شدند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها