کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید خودروی لوکسژن در ایران کلید خورد


کد خبر : ۷۴۳۱۴شنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵:۵۱۱۸۳۲۵ بازدید

با وجودی که صنعت خودرو ایران یکی از نخستین اهداف تحریم های ناجوانمردانه آمریکا بود اما نشان داد که نه تنها این فشارها موجب توقف ...
تولید خودروی لوکسژن در ایران کلید خوردتولید خودروی لوکسژن در ایران کلید خورد

با وجودی که صنعت خودرو ایران یکی از نخستین اهداف تحریم های ناجوانمردانه آمریکا بود اما نشان داد که نه تنها این فشارها موجب توقف این صنعت نمی شود بلکه با تلاش فعالان این حوزه پیشرفت های چشمگیری نیز حاصل شده است.

به گزارش ایران جیب از تسنیم، خودروسازان دولتی و خصوصی کشور پس از ترک شرکای اروپایی و چینی خود دوران سختی را پشت سر گذاشتند ‌ولی این روزها خبرهای خوشی از این حوزه به گوش می رسد. درشرایط سخت تحریمی و درحالی که تقریبا همه خودروسازان خارجی همکاری خود با صنعت خودروی ایران را متوقف کرده اند، شرکت آذویکو در تاسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال 99 که «جهش تولید» نام گذاری شد، اهتمام خود را به کار بست تا گام‌های موثری در تحقق این شعار بردارد که امضای قرارداد تولید و مونتاژ محصولات لوکسژن در ایران ازجمله این گام ها بوده است.

بر همین اساس، شرکت آذویکو منطبق با قراردادی که منعقد کرد توانست مسیر تولید محصولات لوکسژن را دنبال کند و به هدف نهایی که حفظ تولید و اشتغال در کشور و تلاش برای عمل به تعهدات خود در قبال مشتریان بود جامه عمل بپوشاند.

شنیده ها‌ حاکی از آنست که خودروی لوکسژن در کارخانه صنعت خودرو آذربایجان در مدار تولید قرار گرفته و به زودی شاهد حضور این خودرو در خیابان ها خواهیم بود.

آنچه که در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار است عزم جدی شرکت آذویکو در جهت مقابله با تحریمهای ظالمانه آمریکا است که بنظر می رسد با کلید خوردن تولید خودروی جدید، توانسته به این مهم دست یابد که با تسریع در تولید و تحویل محصولات جدید، ضمن حفظ اشتغال، رضایتمندی مشتریان را نیز بدنبال خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها