کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موج الکتریکی شرکت فولکس‌واگن


کد خبر : ۷۳۶۸۲سه شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹:۲۶۲۹۶۸ بازدید

دو زیرمجموعه گروه خودروسازی فولکس‌واگن هفته گذشته مدل‌های الکتریکی را که قصد دارند سال آینده به بازار عرضه کنند معرفی کردند.
موج الکتریکی شرکت فولکس‌واگنموج الکتریکی شرکت فولکس‌واگن

دو زیرمجموعه گروه خودروسازی فولکس‌واگن هفته گذشته مدل‌های الکتریکی را که قصد دارند سال آینده به بازار عرضه کنند معرفی کردند.

آئودی، خودروساز لوکس گروه فولکس‌واگن، کانسپتی از مدل اسپرت Q4 را نمایش داد که در کنار مدل معمولی این شاسی‌بلند در سال ۲۰۲۱ تولید خواهد شد.

آئودی می‌گوید که این کانسپت تا ۹۰ درصد شبیه به ماشینی است که به مشتری تحویل داده خواهد شد. Q4 با هر بار شارژ می‌تواند تا بیش از ۵۰۰ کیلومتر حرکت کند و حداکثر سرعتش به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

Q4 دومین مدل الکتریکی است که آئودی پس از شاسی‌بلند بزرگ‌تر ئی-ترون به بازار عرضه می‌کند. این شرکت سال آینده یک سدان الکتریکی را هم به این مجموعه اضافه خواهد کرد.

همزمان، سئات، خودروساز اسپانیایی و عضو دیگر گروه خودروسازی فولکس‌واگن تصاویری از یک مدل الکتریکی اسپرت به نام "کوپرا ال-بورن" منتشر کرده است.

ال-بورن نمونه اسپرت‌تری از اولین فولکس‌واگن الکتریکی به نام ID3 است که به زودی به بازار خواهد آمد. جزییات فنی زیادی از ماشین منتشر نشده و سئات تنها گفته شتاب صفر تا ۵۰ کیلومتر در ساعت ماشین زیر سه ثانیه است.

هم آئودی و هم سئات جدید بر روی پلتفرم الکتریکی گروه فولکس‌واگن به نام MEB ساخته می‌شود. گروه فولکس‌واگن قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ سالانه یک میلیون دستگاه ماشین الکتریکی بفروشد که همه بر روی این پلتفرم ساخته خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها